Wednesday, July 3, 2024
13.9 C
Calgary

درآمد 600 هزار دلاری یک پرستار با خرید و فروش مبلمان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک پرستار کانادایی با خرید و فروش مبلمان دست دوم توانسته بازاری پرسود با درآمد 600 هزار دلاری برای خود ایجاد کند. این موفقیت باعث شده تا او از شغل تمام‌وقت پرستاری استعفا دهد و کسب‌وکار جدیدش را دنبال کند.

تیم مک‌لئود، پرستار مورد اشاره، پس از باردار شدن همسر خود جست‌وجو برای یک شغل دوم را شروع کرد. تیم ۳۱ ساله از سال 2014 به عنوان پرستار رجیستر شده (RPN) در مراکز مراقبت از سالمندان مشغول به کار بود.

تیم در ابتدا تعمیر و فروش گوشی‌های موبایل کار کرده را شروع کرد، اما این حوزه بسیار رقابتی بود. در نتیجه او تعمیر و فروش کالاهای بزرگ‌تر را شروع کرد.

مک‌لئود، ساکن ماسکوکای انتاریو، کار خود را با شست‌وشوی مبلمان آغاز کرد. او متوجه شد تهیه مبلمان برای ساکنین منطقه دشوار است و تعمیر و فروش مبلمان می‌تواند درآمدزا باشد.

تیم با انتشار آگهی در Kijiji و Facebook Market درآمد زیادی کسب کرد. او با خرید مبلمان دست دوم و فروش دوباره آن شکاف موجود در بازار را پر کرد و طی پنج سال بیش از 2,000 معامله انجام داد. به این ترتیب مک‌لئود توانست از فروش مبلمان چرمی 670,000 دلار درآمد کسب کند.

در حالی که دستمزد ساعتی در ماسکوکا ۳۰ دلار است، تیم تصمیم گرفت از شغل پرستاری خود استعفا دهد و شغل دوم خود را به عنوان تخصص اول دنبال کند.

به گفته آقای مک‌لئود تخصص او فقط تعمیر مبلمان کارکرده نیست و توانسته طی این سال‌ها به یک فروشنده کارکشته تبدیل شود. همین ویژگی باعث شده تا تیم خود را Uber Eats of Couches بنامد و در رسانه‌های اجتماعی مشهور شود.

تیم در حال حاضر بیش از ۳۳٬۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. او که به تنهایی تمامی مراحل تعمیر را انجام می‌دهد توانسته مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد.

وی در پست اینستاگرام خود نوشته: «من در طول هفته تمرینات ورزشی گوناگون انجام می‌دهم تا هنگام جابه‌جایی مبلمان دچار آسیب نشوم. علاوه بر این شرکت در جلسات هفتگی کایروپرکتیک نیز نقش مهمی در حفظ سلامت من ایفا می‌کند.»

البته بازار همیشه برای تیم پررونق نیست و برخی روزها درآمد چندانی ندارد. همچنین او تجربه خود از شغل جدید را با دنبال‌کنندگان به اشتراک می‌گذارد.

مک‌لئود تصمیم دارد کسب‌و‌کار خود را تغییر دهد و به فروش مبلمان روی آورد، در همین راستا او دوره Six-Figure Sofa Slinger را برگزار می‌کند. علاوه بر این، او یک دوره خرید و فروش جامع خودرو به نام Dealer Dodge را برگزار می‌کند.

تیم در خصوص شغل سابق خود توضیح داد: «کسب درآمد متداول می‌تواند موجب ناامیدی و محدودیت شود. این در حالی که است که می‌توانم با خرید ابزار و کسب مهارت برای سود بیشتر تلاش کنم. اوقات فراغت و آزادی شغلی مواردی هستند که امید به آینده را ایجاد می‌کنند.»

منبع: Daily Hive