Monday, July 1, 2024
16.2 C
Calgary

کمپینگ تابستانی در ساحل دریاچه مالاین

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دریاچه مالاین در پارک ملی جسپر مقصدی ایده‌آل و چشم‌نواز برای کمپینگ به شمار می‌رود. آب‌های کریستالی، دامنه‌های جنگلی و قله‌های پوشیده از برف، برخی از زیبایی‌های آن را تشکیل می‌دهند.

برای رسیدن به اردوگاه Hidden Cove در ساحل دریاچه مالاین باید مسیری 3.5 کیلومتری را درون دریاچه طی کنید. این سفر آبی را می‌توان با قایق پدالی، کانو یا کایاک پیمود که با توجه به وضعیت جوی بین 45 دقیقه تا دو ساعت زمان می‌برد.

در این بین قایق‌های گردشگری در دریاچه که بین ساعت 9 صبح تا 6:30 عصر تردد می‌کنند، می‌توانند با ایجاد امواج بزرگ مانعی برای حرکت شما باشند. به همین دلیل حرکت در ساعات اولیه روز و پیش از ورود قایق‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این اردوگاه به یک پناهگاه زیبا، میز پیک‌نیک و اجاق چوبی مجهز است.

در محل برپایی هر چادر یک انبار ذخیره غذا وجود دارد. شما می‌توانید تمامی خوراکی‌ها، زباله، نوشیدنی‌ها، مواد معطر و … را درون آن‌ها قرار دهید تا از دسترس خرس‌ها دور بمانند.

توجه داشته باشید که هیزم در این اردوگاه وجود ندارد و باید آن را همراه با خود به محل کمپینگ ببرید. داشتن فیلتر تصفیه آب یا چهار تا پنج لیتر آب آشامیدنی برای هر نفر (در هر روز) نیز توصیه می‌شود.

بیشترین ظرفیت اردوگاه برای کمپینگ 14 نفر است، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که طی مدت حضور فضایی و به دور از تنش با زیباترین مناظر را خواهید داشت.

هرکس می‌تواند حداکثر دو شب در اردوگاه چادر بزند. گشت‌وگذار با قایق پدالی در اطراف جزیره، تنفس هوای پاک کوهستان و ثبت عکس‌های دیدنی، بخشی از سفر هستند. بنابراین خود را برای لحظات خاطره‌انگیز آماده کنید.

سازمان Parks Canada لیست اقلام ضروری برای سفر کمپینگ را در اینجا قرار داده است.

شما می‌توانید محل برپایی چادر در اردوگاه Hidden Cove را از اینجا رزرو کنید.

منبع: Daily Hive