Wednesday, July 3, 2024
13.9 C
Calgary

تسهیل فرایند بازگرداندن کالاهای آمازون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از این پس شهروندان کانادا می‌توانند فرایند بازگرداندن کالاهای سفارشی از آمازون را خیلی سریع‌تر انجام دهند.

این فروشگاه اینترنتی در همکاری با شرکت Staples Canada به خریداران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به بسته‌بندی دوباره کالاها، آن‌ها را بازگردانند.

بر این اساس از روز سه‌شنبه تمامی شعبه‌های Staples Canada کالاهای بدون جعبه و برچسب مشخصات را از مشتریان آمازون دریافت می‌کنند.

کالاهای واجد شرایط را می‌توان به 298 شعبه Staples در سراسر کانادا تحویل داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آمازون بازگردند.

گوپال پیلای، معاون بخش بازگشت کالا و تجارت الکترونیک آمازون، در اینباره گفت: “هدف ما تسهیل و بهبود تجربه خرید آنلاین و کمک به مشتریان است. ما می‌دانیم که گاهی مجبور به بازگشت کالا می‌شوید، برای همین دلیل به تسریع این فرایند کمک می‌کنیم.”

این اولین پروژه مشترک آمازون در کانادا است که به این شیوه، و بدون نیاز به بسته‌بندی کالا توسط مشتری، انجام می‌شود.

ریچل هاکل، مدیرعامل Staples Canada، در اینباره گفت: “همکاری با آمازون در راستای سابقه بیش از سی ساله شرکت ما، برای تسهیل کارهای روزمره و افزایش رفاه مشتریان، است.”

فرایند بازگشت کالا چگونه انجام می‌شود

پروسه بازگشت کالاها به Staples با استفاده از کد QR ارائه شده توسط آمازون انجام می‌شود. این کد در صفحه Your Orders وبسایت یا اپلیکیشن موبایل قابل مشاهده است. در ادامه باید گزینه “بازگشت یا جایگزینی کالا” را کلیک و دستورات را دنبال کنید.

سپس مشتریان کالاهای واجد شرایط را همراه با بسته‌بندی اصلی به شعبه مربوطه منتقل و بدون پرداخت هزینه اضافی برای بازگشت، تحویل می‌دهند.

البته Staples تنها گزینه برای بازگشت کالاهای خریداری شده از آمازون نیست.

شما می‌توانید با استفاده از Purolator و برخی شعبه‌های Couche-Tard و Canada Post نیز این فرایند را انجام دهید، اما در این صورت ممکن است بسته‌بندی دوباره کالا بر عهده شما قرار گیرد.

منبع: Daily Hive