Saturday, June 29, 2024
17.3 C
Calgary

ترفندهای کاربردی برای کمپینگ در دل طبیعت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپینگ در طبیعت با آگاهی از برخی نکات، بسیار ساده‌تر می‌شود. در این مطلب با ترفندهایی کاربردی برای کمپینگ در دل طبیعت آشنا می‌شویم که باید حتما آن‌ها را بدانید.

گرم شدن با سنگ‌های اطراف اجاق

یکی از روش‌های مفید برای گرم‌ شدن استفاده از سنگ‌های داغ اطراف اجاق است. تنها کافیست یک سنگ را درون آتش بگذارید و پس از آنکه کمی خنک شد، درون حوله بپیچید. شما می‌توانید آن را با خود درون کیسه خواب ببرید و یک خواب دلپذیر را تجربه کنید.

پیتزا؛ یک وعده غذایی عالی برای کمپینگ

شما می‌توانید پیش از سفر پیتزا سفارش دهید. این وعده غذایی را می‌توان به راحتی گرم کرد و هنگام صبحانه، ناهار یا شام میل کنید.

وسایل خود را منظم بچینید

شما می‌توانید وسایل کمپینگ را به راحتی درون کیسه‌های پلاستیکی قرار دهید. به این ترتیب جابجایی آن‌ها بسیار ساده‌تر خواهد بود و در صورت نیاز می‌توانید به راحتی آن‌ها را پیدا کنید.

همراه بردن لوازم آشپزی

حتما تجهیزات و لوازم آشپزی موردنیاز را همراه ببرید. به این ترتیب تهیه غذا بسیار آسان‌تر خواهد بود و کمپینگ دلچسب‌تری خواهید داشت.

وضعیت اردوگاه‌ها را بررسی کنید

همیشه پیش از برنامه‌ریزی و حرکت درباره وضعیت اردوگاه و مقصد اطلاعات لازم را کسب کنید. توجه داشته باشید که ممکن است در برخی پارک‌ها به دلایل گوناگون محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی وضع شود، بنابراین باید این موضوع را چک کنید

همراه داشتن زیرانداز و کیسه‌‍خواب مناسب

بدون شک خواب راحت برای تجربه کمپینگ بیادماندنی ضروری است، بنابراین باید زیرانداز و کیسه‌خواب مناسب همراه داشته باشید. اگر از سرما بیزار هستید حتما پتو و وسایل گرمایشی نیز همراه ببرید.

لوازم سرگرمی کودکان

شما باید حتما وسایل سرگرمی و بازی‌های گروهی جذاب همراه ببرید. شاید حضور در دامن طبیعت برای بسیاری از کودکان هیجان‌انگیز نباشد، اما با چاشنی بازی حتما دلپذیر خواهد بود.

خوراکی و غذا را از پیش آماده کنید

بهترین استراتژی برای یک کمپینگ خوشمزه و ارزان پخت خوراکی‌ها و همراه داشتن غذای آماده است. شما می‌توانید با حمل خوراکی‌ها در زیپ لاک و فریزر کردن آن‌ها زحمت پخت غذا در اردوگاه را از دوش خود بردارید. سیب‌زمینی‌های نیم‌پز، سبزیجات و مرغ و استیک فریز شده برخی از بهترین گزینه‌ها هستند.

منبع: Daily Hive