Monday, July 1, 2024
16.2 C
Calgary

برنامه اماکن عمومی شهر کلگری برای تعطیلات Canada Day

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با نزدیک شدن به روز کانادا مراکز گوناگون کلگری برنامه فعالیت خود را اعلام کرده‌اند. در این مطلب با جزئیات آن‌ها آشنا می‌شویم تا یک برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر برای تعطیلات آخرهفته داشته باشید.

شهرداری کلگری

شهرداری کلگری در روز 1 جولای باز خواهد بود.

شهروندان می‌توانند در روز کانادا، بدون نگرانی و به صورت رایگان، از تمام نقاط پارک اتومبیل در حاشیه خیابان استفاده کنند (به استثنای Arts Commons Parkade (Lot 24)). در محوطه‌های پارکینگ Calgary Parking نیز نرخ‌ تعطیلات اعمال می‌شود.

مسئولان شهرداری از شهروندان خواسته‌اند، با توجه به محدودیت فضا برای پارک اتومبیل، با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به رویدادها بروند.

انسداد معابر

برخی معابر شهری در روز Canada Day مسدود هستند. بنابراین اگر قصد سفرهای درون شهری، بین ساعت 6 صبح تا نیمه‌شب را دارید، از این معابر تردد نکنید:

  • 8th Avenue SE 4th Street SE to 6th Street SE
  • 6th Street SE from 9th Avenue SE to 8th Avenue SE
  • 5th Street SE from 9th Avenue SE to 7th Avenue SE

کتابخانه‌های عمومی کلگری

بیشتر کتابخانه‌های عمومی کلگری در روز Canada Day بسته هستند. البته شما همچنان می‌توانید از ساعات ظهر تا 5 عصر، به کتابخانه مرکزی شهر بروید.

کانادا پست

کانادا پست در روز دوشنبه 1 جولای بسته است و امکان ارسال و دریافت مرسوله‌های پستی در این روز وجود ندارد.

مراکز خرید

ساعت کاری مراکز خرید مهم شهر به شرح زیر است:

  • CF Chinook Centre – روز دوشنبه 1 جولای از ساعت 10 صبح تا 6 عصر باز است
  • CF Market Mall – روز دوشنبه 1 جولای از ساعت 10 صبح تا 6 عصر باز است
  • CORE Shopping Centre – روز دوشنبه 1 جولای از ظهر تا 5 عصر باز است
  • Southcentre Mall – روز دوشنبه از ساعت از ساعت 11 صبح تا 6 عصر باز است

مراکز تفریحی

مرکز تفریحی Southland Leisure Centre در روز دوشنبه 1 جولای بسته خواهد بود. همچنین مرکز Village Square Leisure نیز در روز دوشنبه 1 جولای فعالیت ندارد.

سالن‌های سینما

در روز Canada Day سالن‌های Cineplex Entertainment، Landmark Cinemas و Canyon Meadows Cinemas باز خواهند بود. بنابراین می‌توانید برای تماشای فیلم‌های سینمایی همراه با خانواده و دوستان برنامه‌ریزی کنید.

مراکز Cineplex Theatre نیز 30 دقیقه پیش از نمایش فیلم‌ها بازگشایی می‌شوند و 15 دقیقه پس از پایان نمایش بسته خواهند شد. سالن‌های Landmark Cinemas نیز 30 دقیقه پیش از اولین نمایش درهای خود را باز می‌کنند.

شما می‌توانید در وبسایت Cineplex، Landmark Cinemas و Canyon Meadows Cinemas لیست سالن‌های آن‎ها در شهر کلگری را مشاهده کنید.

فروشگاه‌های مواد غذایی و نوشیدنی

تقریبا تمامی فروشگاه‌های مواد غذایی و نوشیدنی کلگری در طول تعطیلات باز هستند (برخی برای ساعات مشخص). شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه‌های زیر از برنامه آن‌ها باخبر شوید:

منبع: Daily Hive