Saturday, September 7, 2024
30.5 C
Calgary

هفت پارک ایده‌آل کلگری برای گردش سگ‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

زندگی شهری برای سگ‌ها دشواری‌های خود را دارد، به همین دلیل باید آن‌ها را گاهی به گردش و بازی ببرید. در این مطلب با هفت پارک ایده‌آل کلگری برای گردش سگ‌ها آشنا می‌شویم.

River Park

این پارک بزرگ در مجاورت رودخانه قرار دارد و برای آب‌تنی سگ‌ها بسیار مناسب است. علاوه بر این فواره‌ای کوچک برای سگ‌ها در مرکز پارک قرار دارد.

آدرس: 4500 14A Street SW

West Hillhurst

یکی دیگر از پارک‌های جذاب کلگری برای سگ‌ها West Hillhurst نام دارد. این پارک وسیع و تپه‌ها به سگ‌ها اجازه می‌دهد تا بدون قلاده به گردش و بازی مشغول شوند.

آدرس: 2004 8th Avenue Northwest

Tom Campbell’s Hill

در این پارک می‌توانید قلاده سگ خود را باز کنید، اما باید توجه داشته باشد که حصاری در اطراف محوطه وجود ندارد. از ویژگی‌های این پارک می‌توان به چشم‌انداز بی‌نظیر شهر، درختان انبوه و تپه‌های فراوان اشاره کرد.

آدرس: 25 St Georges Drive NE

ساعت کاری: دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب

Bowmont Park

اگر به دنبال یک پارک محصور و وسیع می‌گردید به Bowmont Park بروید. این پارک در شمال‌غرب کلگری طبیعت چشم‌نواز و فضایی کاملا مناسب دارد.

آدرس: 85 Street NW & 48 Avenue NW

Edworthy Park

پارک Edworthy فضایی بزرگ برای گردش بدون قلاده سگ‌ها در نزدیکی رودخانه دارد. همچنین این پارک دو مسیر Douglas Fir Trail و Lawrey Gardens را برای پیاده‌روی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس: 5050 Spruce Drive SW (Bow Trail & Spruce Drive)

Sue Higgins Park (aka Southland Dog Park)

پارک Sue Higgins در مجاورت رودخانه واقع شده و سگ شما می‌تواند بدون قلاده در چمنزارهای آن بازی کند. توجه داشته باشید که این پارک برای سگ‌های اجتماعی مناسب است.

آدرس: 10511 11th Street SE

Nose Hill Park

پارک Nose Hill به دلیل وجود برکه‌ها و مسیرهای پیاده‌روی کوهستانی، یکی از برترین پارک‌های کلگری برای پیاده‌روی با این حیوانات پشمالو است.

آدرس: 5620 14th Street NW

برای مشاهده فهرست و آدرس پارک‌های مجاز برای گردش بدون قلاده سگ‌ها به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive