Saturday, September 7, 2024
30.5 C
Calgary

بهترین مشاغل شهرداری کلگری برای ماه جولای

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال شغل جدید می‌گردید شهرداری کلگری گزینه‌های خوبی برای شما دارد که دستمزد برخی از آن‌ها بیش از صد هزار دلار است. از مشاغل پاره‌وقت و تمام‌وقت گرفته تا فرصت‌های شغلی قراردادی را می‌توان پیدا کرد. در این مطلب با برخی از فرصت‌های موجود که می‌توان در ماه جولای برای آن‌ها درخواست داد، آشنا می‌شویم.

همکاری با پلیس کلگری در طراحی برنامه درسی

دستمزد: ۴۴.۲۰ تا ۵۹.۰۹ دلار در ساعت

اگر به کار در اداره پلیس علاقه دارید و از آموزش نیز لذت می‌برید، این شغل برای شما ایده‌آل است. از وظایف این شغل می‌توان به ارزیابی نیازها، طراحی برنامه دروس آموزشی، نوشتن اسناد آموزشی، نظارت بر چگونگی برگزاری دوره‌ها و ارزیابی میزان اثربخشی آن‌ها اشاره کرد. برای استخدام در این شغل باید مدرک تحصیلی در زمینه آموزش، آموزش بزرگسالان یا رشته‌ای مرتبط داشته و دارای سه سال تجربه کار در زمینه یادگیری و توسعه باشید.

اکولوژیست پارک‌ها

دستمزد: ۴۴.۲۰ تا ۵۹.۰۹ دلار در ساعت

اگر از به محیط زیست علاقه دارید و می‌خواهید نقشی مفید در جامعه داشته باشید، این شغل برای شما مناسب است. مسئولیت‌های شما شامل مدیریت زیستگاه و نظارت بر شبکه زیست‌محیطی و اکوسیستم طبیعی کلگری می‌شود. با توجه به اهمیت این شغل، باید مدرک مرتبط در زمینه علوم زیست‌محیطی یا رشته‌های مرتبط و پنج سال تجربه کاری در حوزه محیط‌زیست، ارزیابی، نظارت، مهندسی منابع طبیعی و GIS داشته باشید.

مهندس پروژه حمل و نقل

دستمزد: ۷۸٬۵۹۴ تا ۱۱۷٬۰۰۸ دلار در سال

شما در این شغل مسئول تامین امنیت تردد ساکنین کلگری در جاده‌ها هستید. زیرساخت‌ حمل‌و‌نقل شامل کیفیت، بودجه‌، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری پروژه‌ها را کنترل و برای بهبود آن تلاش خواهید کرد.

دستیار ارشد مدیر اجرایی

دستمزد: ۳۳.۳۳ تا ۴۴.۶۰ دلار در ساعت

حداقل پنج سال تجربه کاری در زمینه مدیریت برای استخدام در این فرصت شغلی لازم است! شما در این شغل باید با بررسی و توجه به جزئیات کار، اجرای عملیات تجاری را کنترل کنید.

مربی رقص 

دستمزد: ۳۰ تا ۴۰ دلار در ساعت

اگر از علاقه‌مندان به رقص هستید و می‌خواهید در این کار درآمد کسب کنید، همین حالا رزومه خود را برای شهرداری کلگری بفرستید. با استخدام در این شغل به عنوان مربی رقص در سطوح مختلف مشغول به کار خواهید شد.

منبع: Daily Hive