Saturday, September 7, 2024
30.5 C
Calgary

ارائه قابلیت Google Immersive View برای پنج شهر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنابر اعلام شرکت گوگل هم‌اکنون می‌توان در پنج شهر کانادا از قابلیت Google Immersive View استفاده کرد و نقشه آن‌ها را با بیشترین کیفیت و جزئیات دید.

این قابلیت سال گذشته و برای شهرهایی چون آمستردام، لس‌انجلس، توکیو و برلین ارائه شد. از این پس نیز نقشه شهرهای مونتریال، کلگری، تورنتو، اتاوا و ادمونتون از این امکان جذاب و جدید برخوردار هستند.

قابلیت Immersive View با استفاده از هوش مصنوعی، از میلیاردها داده منابعی چون Street View و تصاویر ماهواره‌ای استفاده می‌کند، تا نقشه‌ها را با بالاترین کیفیت و بیشترین جزئیات ممکن نمایش دهد.

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت Immersive View جاذبه‌های مختلف شهرها را همانند آنچه در دنیای واقعی هست، پیش از مراجعه به آن‌ها، تماشا کنید. بدون شک گشت‌وگذار در خیابان‌های محلات قدیمی مونتریال و دیدن برج CN در تورنتو، از صفحه گوشی، تجربه‌ای جدید و جذاب خواهد بود. تماشای ساحل رودخانه‌‌هایی که از دل کلگری و ادمونتون می‌‌گذرد نیز بسیار تماشایی است.

شما می‌توانید دمای هوا و میزان ازدحام جمعیت در هر نقطه از شهر را، در ساعات مختلف شبانه‌روز، مشاهده کنید. همچنین نقطه‌ای که خورشید طلوع و غروب می‌کند نیز، با استفاده از این قابلیت، مشخص خواهد بود.

روش استفاده از Google Immersive View

  • ورود به نرم‌افزار گوگل مپز
  • جست‌وجوی یکی از نقاط دیدنی در پنج شهر مورد اشاره در بالا
  • انتخاب گزینه Immersive View در بخش نتیجه جست‌وجو
  • تماشای نقشه باکیفیت با جزئیات مختلف

منبع: Daily Hive