Saturday, September 7, 2024
30.5 C
Calgary

بهترین نقاط آلبرتا برای آبتنی تابستانی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فصل تابستان بهترین زمان برای شنا در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها است. خوشبختانه آلبرتا با داشتن پهنه‌های آبی بسیار، هیچ کمبودی از این بابت ندارد. در این مطلب با بهترین‌ نقاط آلبرتا برای آبتنی و شنا آشنا می‌شویم.

دریاچه پیگن

دریاچه پیگن با ساحل شنی و داشتن نقاط ایده‌آل برای شنا، یکی از بهترین مقصدها به شمار می‌رود. شما می‌توانید در این سفر از مناظر و حیات‌وحش منطقه لذت ببرید و آرامش از دست رفته خود را بازیابی کنید.

فاصله از کلگری: 250 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 108 کیلومتر

دریاچه سیلوان

دریاچه سیلوان از محبوب‌ترین مقصدهای شنا و آبتنی آلبرتایی‌ها در تابستان به شمار می‌رود. آب‌های گرم و طبیعت حیرت‌انگیز کوهستان راکی بسیاری را به این منطقه می‌کشاند، به همین دلیل باید انتظار ازدحام جمعیت و کمبود جا برای پارک خودرو را داشته باشید.

فاصله از کلگری: 159 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 162 کیلومتر

دریاچه کواری

بدون شک شنا در دریاچه کواری یک تجربه فراموش‌نشدنی و حیرت‌انگیز خواهد بود. شما می‌توانید در آب‌های زلال کواری، که در مقایسه با دریاچه‌های یخچالی همسایه گرم‌تر است، یک روز تابستانی خنک و باطراوت را سپری کنید.

فاصله از کلگری: 104 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 391 کیلومتر

دریاچه چسترمر

دریاچه زیبای چسترمر، در فاصله تنها 20 دقیقه‌ رانندگی از کلگری، بسیاری را برای آبتنی به سمت خود جذب می‌کند. بنابراین می‌توانید به راحتی برای شنای عصرگاهی و لذت بردن از چشم‌اندازهای آن برنامه‌ریزی کنید.

فاصله از کلگری: 22 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 306 کیلومتر

دریاچه هورسشو

آب‌های خنک دریاچه هورسشو برای یک آبتنی خنک و تابستانی بی‌نظیر کاملا ایده‌آل است. همچنین اگر اهل شیرجه و ماجراجویی هستید، می‌توانید از صخره‌های اطراف به درون آب‌های شفاف آن شیرجه بزنید.

فاصله از کلگری: 545 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 392 کیلومتر

آبشار کسل

آبشار کسل، درست در مرز آلبرتا با بریتیش‌کلمبیا، منطقه‌ای دیدنی برای ماهیگیری، پیاده‌روی، شنا و تماشای چشم‌‌اندازهای کوهستانی است. بنابراین اگر به دنبال یک مقصد جذاب و کوهستانی برای کمپینگ و شنا در این روزهای گرم می‌گردید، حتما آبشار کسل را در نظر داشته باشید.

فاصله از کلگری: 246 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 528 کیلومتر

منبع: Daily Hive