Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

بهترین نقاط آلبرتا برای یک پیاده‌روی سبک

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پیاده‌روی و قدم زدن در دل طبیعت یک راه عالی برای کسب آرامش و فعالیت بدنی است. در این مطلب با بهترین نقاط آلبرتا برای یک پیاده‌روی سبک آشنا می‌شویم.

Trans Canada Trail, Canmore

مسیر 6.1 کیلومتری Trans Canada Trail حد فاصل روستای Three Sisters Mountain تا شهر کنمور قرار دارد. شما می‌توانید این مسیر ساده را در زمان یک و نیم ساعت بپیمایید و خود را به ارتفاعات برسانید.

Policeman’s Creek Boardwalk Trail, Canmore

مسیر پیاده‌روی ۴.۲ کیلومتری Policeman’s Creek Boardwalk Trail از مرکز شهر کنمور آغاز می‌شود و از درون Policemen’s Creek و نواحی جنگلی می‌گذرد. شما می‌توانید برای ماجراجویی بیشتر وارد بیش از 70 کیلومتر مسیر دیگر شوید.

Grotto Canyon, Canmore

پیاده‌روی در مسیر Grotto Canyon شاید کمی دشوار باشد، اما مناظر بی‌نظیر و وجود توقفگاه‌های متعدد پیمایش آن را دلچسب می‌کنند.

Johnston Canyon to Upper Falls, Banff

مسیر پیاده‌روی Johnston Canyon به Upper Falls از نظر سختی در درجه متوسط قرار می‌گیرد. با اینحال می‌توانید در ۱.۱ کیلومتری آن توقف کرده یا به سمت آبشار بروید و از تماشای آن لذت ببرید. اگر انرژی کافی داشتید حتما برای رفتن به آبشارهای متعدد اطراف برنامه‌ریزی کنید.

Star Wars Loop, Banff

مسیر چشم‌نواز Star Wars گزینه‌ای عالی برای پیاده‌روی یک ساعته و سبک همراه خانواده و دوستان است.

Maligne Canyon, Jasper

منطقه Maligne Canyon با چشم‌اندازهای حیرت‌انگیز محل عبور مسیری ۴.۳ کیلومتریاست. شما می‌توانید در این یک ساعت پیاده‌روی برخی از بهترین عکس‌های ممکن را نیز ثبت کنید.

Edith Lake, Jasper

با پیاده‌روی در یک مسیر ۴.۷ کیلومتری Edith Lake در ساحل دریاچه از طبیعت لذت خواهید برد و آرامش .واقعی را تجربه می‌کنید.

منبع: Daily Hive