Saturday, September 7, 2024
30.5 C
Calgary

معرفی زیباترین آبشارهای استان آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آلبرتا سرزمین کوهستان‌های بلند، دره‌های عمیق و طبیعت حیرت‌انگیز است. برخی از تماشایی‌ترین آبشارهای کانادا را نیز می‌توان در دل آن‌ها پیدا کرد. در این مطلب با ده آشار چشم‌نواز آلبرتا آشنا می‌شویم.

آبشار ماسکگ

آبشار ماسکگ یکی از مشهورترین جاذبه‌های طبیعی منطقه Grand Cache است. این آبشار زیبا چهار ساعت رانندگی با غرب ادمونتون فاصله دارد و سفر به آن یک ماجراجویی تابستانی حسابی خواهد بود. برای رسیدن به این آبشار باید مسیری 1.6 کیلومتری، که در برخی نقاط پرشیب و خطرناک است را، طی کنید.

آبشار البو

elbow falls

آبشار البو یکی از بهترین نقاط برای ثبت عکس‌های دیدنی است. شما می‌توانید در هنگام عصر منظره غروب خورشید و صخره‌های نارنجی اطراف را سوژه عکاسی خود کنید. علاوه بر این آبشار البو مکانی عالی برای تماشای پرندگان و حیات‌وحش بی‌نظیر و استراحت شما به شمار می‌رود. فاصله یک ساعته آن از شهر کلگری بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آبشار آتاباسکا

summer

بدون شک آبشار آتاباسکا یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی آلبرتا است. این آبشار چشم‌نواز با یک پیاده‌روی کوتاه قابل دسترس است و بسیاری برای ثبت تصاویر اینستاگرامی به آن سفر می‌کنند.

آبشار سانواپتا

آبشار سانواپتا در پارک ملی جسپر بهترین مکان برای فرار از شلوغی شهر است. این آبشار باشکوه درست در مرکز رودخانه قرار داشته و وجود یک جزیره کوچک در میان آب و پوشش جنگلی اطراف زیبایی آن را دوچندان می‌کنند.

آبشار بوو

آبشار باشکوه بوو لوکیشن فیلم‎‌برداری بسیاری از فیلم‌های سینمایی مانند River of No Return بوده است. شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه اما پرشیب خود را به این آبشار برسانید و برخی از زیباترین تصاویر ممکن را با دوربین تلفن‌ همراه خود ثبت کنید.

آبشار ترول

آبشار ترول با مسیر پیاده‌روی کوتاه خود علاقه‌مندان را با هر سن و سال به سمت خود می‌کشاند. در طول مسیر دسترسی آبشارهای دیگر نیز وجود داشته که هرکدام از آن‌ها زیبایی‌های خاص خودشان را دارند. علاوه بر این می‌توانید در روزهای گرم تابستان از شنا و آبتنی در آب‌های خنک آن لذت ببرید.

آبشار رودخانه رم

آبشار رودخانه رم با داشتن مسیرهای پیاده‌روی متعدد در اطراف خود مقصد بسیاری از علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی است. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی مناسب از یک ماجراجویی جاده‌ای (چهار ساعت رانندگی از کلگری) و برخی از چشم‌نوازترین مناظر، نهایت لذت را ببرید.

آبشار سیفلور

آبشار سیفلور بخاطر داشتن مناظر حیرت‌انگیز خود شهرت دارد. برای رسیدن به این جاذبه طبیعی باید کفش‌های کوهنوردی بپوشید و مسیری 9.7 کیلومتری را بپیمایید. امکان شرکت در تورهای اسب‌سواری برای تجربه یک ماجراجویی بیادماندنی نیز وجود دارد.

آبشار کمرون

بدون شک آبشار کمرون در فاصله بسیار نزدیکی از دهکده واترتون ارزش برنامه‌ریزی و سفر را دارد. شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه از هتل مشهور پرنس آو ولز به این جاذبه طبیعی بی‌نظیر برسید.

آبشار رودخانه شیپ

آبشار رودخانه شیپ در نزدیکی دره دایمند شکوه بسیار خاصی به منطقه بخشیده است. از طرفی می‌توانید هنگام مراجعه از Eau Claire Distillery، یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید ویسکی کانادا نیز، دیدن کنید.

منبع: Daily Hive