Saturday, September 7, 2024
30.5 C
Calgary

بهترین نقاط کلگری برای انجام تمرین پله

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با خنک شدن هوا در روزهای پایانی هفته جاری می‌توان از فرصت استفاده کرده و برای تمرین و پیاده‌روی به پارک‌های شهر رفت. در این بین برخی نقاط کلگری برای تمرین پله و بالا بردن آمادگی جسمانی، کاملا ایده‌آل هستند. در این مطلب با هفت نقطه در شهر آشنا می‌شویم که فضای مناسب برای پله‌نوردی را دارند.

Edgemont Stairs

North West | Calgary Stairs

اگر بتازگی پله‌نوردی را شروع کرده‌اید به Edgemont Stairs بروید. این پلکان چوبی در Edgemont واقع شده و به دو بخش با پنج ردیف پله تقسیم می‌شود. شما می‌توانید این پلکان را درست در تقاطع خیابان‌ پیدا کنید.

آدرس: تقاطع Edgevalley Drive و Edgemont Boulevard NW، درست در جنوب Edgemont Community Associaton

Parkland Stairs

South East | Calgary Stairs

پلکان Parkland Stairs در نزدیکی پارک استانی Fish Creek واقع شده است. اگر می‌خواهید پیش و پس از تمرین بدوید این محل برای شما کاملا ایده‌آل خواهد بود. پس از پارک خودرو در شمال Parkland Crescent SE پلکان چوبی را در دامنه تپه و درون فضای سبز خواهید یافت.

آدرس: پارک در Parkland Boulevard SE، درست در شمال  Parkland Crescent SE

River Park Stairs

South West | Calgary Stairs

این پلکان در نزدیکی ساحل شنی قرار دارد و پله‌نوردی در آن چندان آسان نیست. مسیر پله‌ها مارپیچ است و در تپه‌ای پرشیب قرار دارد. از آنجایی که ارتفاع هر پله متفاوت است باید هنگام تمرین تمرکز کرده و خود را با آن‌ها منطبق کنید.

آدرس: از Sandy Beach (4500 14A Street SW) وارد پیاده‌راه سنگفرش در دامنه تپه (جنوب پل معلق) شوید و مسیری شنی در میان درختان را دنبال کنید. سپس از River Park به سمت جنوب فضای سبز رفته و مسیری مارپیچ به سمت پایین تپه و ساحل رودخانه را پیش بگیرید

Signal Hill Stairs

Battalion Park Stairs, Signal Hill, SW, Calgary, Nov 13, 2019 - Bill Kerr

اگر می‌خواهید هنگام تمرین پله منظره‌ای چشم‌نواز از شهر را ببینید به Signal Hill بروید. در این محل دو پلکان جداگانه در امتداد مسیر سنگفرش قرار دارد. وجود پارک باتالیون در بالای پلکان به شما این فرصت را خواهد داد تا به  Signal Hillو بنای یادبود سربازان نیروی دریایی بروید.

آدرس: مسیر سنگفرش بین Signal Hill Superstore (5858 Signal Hill Centre SW) و Signal Hill Library را دنبال کنید تا به ابتدای پله‌ها برسید

McHugh Bluff

Things to Do in Rosedale | Power Properties | Calgary Property Management

پلکان McHugh Buff مشهورترین نقطه شهر برای تمرین پله است. این پلکان بهترین شرایط برای یک بدنسازی حسابی را فراهم می‌کند و مناظره‌ای دیدنی به شهر دارد. این پلکان از Calgary Curling Club تا Crescent Road NW ادامه داشته و طی ماه‌های تابستان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس: پلکان در نزدیکی Calgary Curling Club قرار دارد – امکان پارک خودرو در CPA Lot 59 (200 Memorial Drive NW)  وجود دارد

Scotsman’s Hill

Scotsman's Hill | SkyriseCalgary

برای تماشای یک منظره تماشایی مرکز شهر کلگری باید خود را به پلکان Scotsman’s Hill برسانید. این پلکان در مقابل McHugh Bluff  قرار دارد و برای تمرین‌های پرفشار مناسب است. در طول تمرین مجموعه Scotiabank Saddledome در پشت شما قرار دارد. حتما هنگام تمرین مراقب سگ‌هایی که برای پیاده‌روی آمده‌اند، باشید.

آدرس: Salisbury Street SE, Ramsay Community

North Glenmore Park

North Glenmore Park - House for sale near - Chamberlain Real Estate Group

پلکانNorth Glenmore Park  در شرق مسیری سنگفرش قرا دارد و از بالای آن می‌توان چشم‌انداز حیرت‌انگیز برج‌های مرکز شهر را دید. شما می‌توانید برای گرم کردن در اطراف دریاچه Glenmore Reservoir پیاده‌روی کرده و سپس تمرین پله را شروع کنید. دسترسی به این محل با خودرو یا پای پیاده‌ به راحتی ممکن است.

آدرس: خودرو خود را در پارکینگ North Glenmore Park در 7305 Crowchild Trail SW پارک و سپس به سمت شرق و ابتدای مسیر سنگفرش بروید

منبع: Daily Hive