Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

بهترین شهرهای کانادا برای خرید مسکن

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر از قیمت بالا و شرایط ناعادلانه خرید مسکن در شهر خود ناراضی هستید، شاید بهتر باشد وضعیت دیگر بازارها را نیز در نظر بگیرید. در این مطلب با بهترین شهرهای کانادا برای خرید مسکن آشنا می‌شویم.

وبسایت Zolo بتازگی گزارشی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی را منتشر کرده که فهرستی از شهرهای کانادا با میانگین قیمت زیر یک میلیون دلار را ارائه می‌دهد.

در این گزارش ۳۷ بازار مسکن کانادا مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

علاوه بر قیمت مسکن و میزان درآمد خانوار، عواملی چون امنیت، مشاغل، دسترسی به فضای سبز و خدمات درمانی نیز مدنظر نویسندگان بوده‌اند.

همچنین فاکتورهای قیمت مسکن، درآمد خانوار، نرخ رشد جمعیت، نرخ بیکاری، نرخ جرایم، میزان دسترسی به خدمات بهداشت و درمان، تعداد روزهای آفتابی در سال و مسیرهای پیاده‌روی نیز بر نتیجه نهایی اثر گذاشته‌اند.

اتاوا با میانگین قیمت مسکن ۶۴۳٬۷۰۰ دلار، در رتبه نخست لیست قرار دارد. پایتخت کانادا یکی از اقتصادی‌ترین شهرهای انتاریو به شمار می‌رود و نرخ پایین جرایم و درآمد بالای خانوار از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

منطقه Simcoe در اتاوا با میانگین قیمت مسکن ۵۶۳٬۵۰۰ دلار در جایگاه دوم این فهرست است. منطقه Guelph نیز با میانگین قیمت مسکن ۸۲۱٬۲۰۰ دلار جایگاه سوم را به خودش اختصاص داده است.

در این گزارش آمده: «درآمد خانوار در شهرهای لیست از میانگین ملی بالاتر است. همچنین نرخ بیکاری آن‌ها نیز کمتر است. تراکم پایین جمعیت در این مناطق نیز باعث افزایش دسترسی ساکنین به فضای سبز می‌شود.»

ادمونتون یکی دیگر از شهرهای لیست بوده که با میانگین قیمت مسکن ۳۹۰٬۲۰۰ دلار جایگاه ششم را کسب کرده است.

شما می‌توانید گزارش کامل را در این لینک بخوانید.

منبع: Daily Hive