Saturday, September 7, 2024
30.5 C
Calgary

فرصت استخدام در والمارت همزمان با افزایش دستمزدها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنابر اعلام والمارت کانادا بزودی برخی از کارمندان این شرکت شاهد افزایش دستمزد خواهند بود. همزمان آن‌ها از برنامه خود برای استخدام صدها نیروی جدید در سراسر کانادا خبر داده‌اند.

بگفته والمارت کانادا، آن‌ها 53 میلیون دلار برای افزایش دستمزد کارمندان ساعتی فروشگاه‌های خود، اختصاص داده‌اند.

در اطلاعیه این شرکت آمده که حدود 40,000 کارمند به واسطه این تصمیم، در سال جاری رشد دستمزد خواهند داشت.

همزمان والمارت از مزایای جدید کارکنان شامل پاداش تشویقی سالانه با توجه به عملکرد شرکت، پوشش مزایای جامع، دسترسی به مراقبت 24/7 و برنامه خرید سهام با تخفیف، پرده برداشت.

همچنین کارمندان یک تخفیف ده درصدی برای خرید مواد غذایی و کالاهای اساسی از فروشگاه‌‎های والمارت یا وبسایت Walmart.ca دریافت می‌کنند.

شرکت والمارت بر روی یک دستگاه دیجیتال نیز سرمایه‌گذاری کرده که به کارمندان این امکان را می‌دهد تا کالاهای موردنیاز مشتریان را خیلی سریع‌تر پیدا کنند. این ابزار جدید همزمان با برخی تغییرات دیگر در فروشگاه، شامل برچسب‌زن دیجیتال قفسه‌ها (DSL) و تکنیک قیمت‌گذاری جدید (از سال 2026) معرفی شده است.

بگفته ان‌ماری مرسر، مدیر ارشد والمارت، این شرکت در مسیر توسعه استعداد، ساده‌سازی و مدرن‌سازی فضای کار، سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌ها و تقویت فرهنگ سازمانی، حرکت می‌کند.

هم‌اکنون شرکت والمارت به دنبال جذب صدها نیروی جدید در بیش از 400 شعبه خود در سراسر کانادا است. شما می‌توانید تمام فرصت‌های شغلی موجود را اینجا مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive