Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

بهترین دانشگاه‌های کانادا برای تبدیل شدن به مدیر موفق

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر رویای مدیریت و رهبری تیمی تجاری را دارید نیاز به تحصیلات عالی خواهید داشت. در این مطلب با بهترین دانشگاه‌های کانادا برای تبدیل شدن به مدیر موفق آشنا می‌شویم.

به تازگی Immerse Education فهرستی از دانشگاه‌های کانادا را منتشر کرده که دانشجویان را بخوبی برای پوزیشن مدیر اجرایی، آموزش می‌بینند.

این پلتفرم پس از بررسی داده‌های ۲۰۰ موسسه آموزش عالی جهان در لینکدین، ۵۰ دانشگاه برتر کانادا و درصد فارغ‌التحصیلانی که توانسته‌اند به عنوان مدیر اجرایی مشغول به فعالیت شوند، این مقاله را تهیه کرده است.

یافته‌های Immerse Education نشان می‌دهند دانشگاه مک‌گیل بیشترین بازده را در زمینه آموزش افراد در رشته مدیریت اجرایی داشته است. بر این اساس از ۲۲۵٬۴۹۷ فارغ‌التحصیل دانشگاه مک‌گیل که در لینکدین رزومه دارند، ۹٬۶۰۳ نفر (۴.۲۵٪) هم‌اکنون به عنوان مدیر اجرایی مشغول به کار هستند.

مشهورترین آن‌ها درن انتویسل مدیرعامل Telus و سوزان دیور، مدیرعامل سابق Premier Inc هستند.

در رتبه بعدی دانشگاه کوئینز با استخدام ۴.۰۲٪ از ۱۵۳٬۶۲۰ فارغ‌التحصیل جای دارد. جایگاه سوم نیز در اختیار دانشگاه وسترن با ۳.۳۵٪ از ۱۹۱٬۰۷۷ فارغ‌التحصیل است.

دیگر دانشگاه‌ها مانند بریتیش‌کلمبیا و تورنتو به ترتیب در جایگاه چهارم و ششم قرار گرفته‌اند.

در رده‌بندی جهانی نیز استفورد کالیفرنیا با ۹.۲۱٪ موفقیت از ۳۳۴٬۲۷۶ فارغ‌التحصیل در صدر این فهرست قرار دارد.

بر اساس اطلاعات وبسایت دانشگاه استفورد، برترین رهبران تجاری جهان از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. مهمترین آن‌ها مری بارا مدیرعامل General Motors و برایان اکتون، رئیس اجرایی Signal Technology Foundation و مدیرعامل Signal Messenger LLC هستند.

مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT) نیز با ۸.۴۹٪ موفقیت در آموزش مدیرعامل‌های آینده جهان در جایگاه سوم و دانشگاه‌های پریستون، Yale و پنیسیلوانیا بترتیب تا رتبه پنجم را از آن خود کرده‌اند.

پلتفرم Immerse Education دانشگاه‌های انگلستان و استرالیا را نیز مورد بررسی قرار داده است. برای مشاهده فهرست کامل دانشگاه‌ها به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive