Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

بهترین مسیرهای دوچرخه‌سواری در نزدیکی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر اهل دوچرخه‌‌سواری هستید برخی از جذاب‌ترین مسیرها را می‌توانید در کلگری پیدا کنید. در این مطلب با بهترین مسیرهای دوچرخه‌سواری در نزدیکی کلگری آشنا می‌شویم.

کلگری به چسترمیر

این مسیر دوچرخه‌سواری در شرق باغ‌وحش کلگری و ساحل رودخانه البو قرار دارد. طول آن ۳۰ کیلومتر بوده، از کنار کانال‌های آب غرب کلگری می‌گذرد، پر از تابلوهای راهنما است و تجربه‌ای فراموش‌‌نشدنی برایتان رقم می‌زند. شما می‌توانید هنگام پدال زدن از تماشای دشت‌های سبز و تالاب‌های طبیعی لذت ببرید، در ساحل دریاچه چسترمیر استراحت کنید و تنی به آب بزنید. در صورتی که توان بدنی کافی برای پیمودن کل مسیر با دوچرخه را ندارید می‌توان بخشی از آن را با اتومبیل شخصی طی کرد.

رودخانه البو از Lakeview Golf Course

این مسیر رفت‌وبرگشت ۲۰ کیلومتری در مجاورت رودخانه البو قرار دارد و می‌توان از River Park و Stanley Park به آن دسترسی پیدا کرد. همچنین می‌توانیذ پس از رسیدن به اینگلوود از آبجوسازی‌های محلی بازدید کنید. مسیر برگشت از نزدیکی قلعه کلگری می‌گذرد و به سمت Glenmore Reservoir پیش می‌رود.

مسیر مدور آسفالت Sage Hill

اگر به دنبال مسیری آرام و به دور از ترافیک می‌گردید، به Sage Hill بروید. این مسیر دایره‌ای با طول تقریبی ۱۱.۷ کیلومتر از کنار دریاچه‌ها و چمنزارها می‌گذرد و شانس تماشای حیوانات وحشی را خواهید داشت. علاوه بر این امکان پیاده‌روی، دویدن و گردش با دوستان نیز وجود دارد.

مسیر مدور Auburn Bay

مسیر ساحلی Auburn Bay بهترین گزینه برای خانواده‌ها است. این مسیر آسفالت با درجات سختی متفاوت برای دویدن و گردش سگ‌ها نیز ایده‌آل  بوده و بسیاری را در فصل بهار و پاییز به سوی خود می‌کشاند. رکاب زدن در این مسیر ۵ کیلومتری و تماشای چشم‌اندازهای اطراف بسیار لذت‌بخش است.

مسیر Chinook Rotary به Cranston Avenue Regional Parkway

اگر می‌خواهید حین دوچرخه‌سواری از تماشای منظره رودخانه البو، کوه‌ها و پارک Chinook لذت ببرید، به این مسیر بروید. پیمایش این مسیر ۱۲.۵ کیلومتری سه تا چهار ساعت زمان می‌برد. با توجه به آنکه این منطقه زیستگاه حیوانات گوناگون است، حتما در صورت همراه داشتن سگ قلاده آن را ببندید.

Glenmore Reservoir Trail

اگر می‌خواهید یک دوچرخه‌سواری ساده را تجربه کنید به Glenmore Reservoir Trail بروید. این مسیر در قلب شهر کلگری از میان مزارع و جنگل‌ها می‌گذرد و پل‌های بسیار دارد. حتما مراقب دوندگان و عابرین در طول این مسیر ۱۵ کیلومتری باشید.

پارک Edworthy به پارک Baker از مسیر رودخانه Bow

بدون شک دوچرخه‌سواری در دل مناظر کوهستانی و عبور از روی پل‌های تماشایی، لذتی دوچندان دارد. مسیر ۲۳ کیلومتری میان پارک Edworthy تا پارک Baker به شما تمام این زیبایی‌ها را ارائه می‌کند. یکی از ویژگی این مسیر دسترسی آن به خیابان‌های اطراف شهر است که هنگام برگشت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

مسیر Nose Creek

مسیر طولانی و 28 کیلومتری Nose Creek با حدود ۶۰۰ متر صعود از Country Hills یا باغ وحش کلگری آغاز می‌شود. سپس از Fox Hollow Golf Club عبور کرده و به Laycock Path و Nose Creek Park رسیده و در آخر از کنار Country Hills Golf Club می‌گذرد.

منبع: Daily Hive