Sunday, September 15, 2024
14 C
Calgary

پارک‌های دیدنی کلگری که نباید از دست دهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

درحالی که پاییز در چند قدمی است و این روزها باید از هوای آفتابی نهایت استفاده را برد. در این مطلب با یازده پارک دیدنی کلگری آشنا می‌شویم که حتما باید از آن‌ها دیدن کنید.

Prince’s Island Park

پارک پرنسز آیلند با داشتن فضای سبز وسیع و درختان باشکوه می‌توان مقصدی جذاب برای یک پیک‌نیک و گردش باشد. عبور از روی پل‌های زیبا و پرتعداد پارک از دیگر جاذبه‌های آن به شمار می‌رود.

آدرس: 4th Street and 1st Avenue SW, Calgary

Stanley Park

پارک استنلی امکانات رفاهی گوناگون چون زمین تنیس، زمین‌های ورزشی، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده و سرباز و مسیرهای پیاده‌روی فراوان دارد. بیشتر خانواده‌ها این پارک را برای گردش و تفریح انتخاب می‌کنند.

آدرس: 4011 1A Street SW

North Glenmore Park

پارک North Glenmore با مسیرهای پیاده‌روی گوناگون و باشگاه قایقرانی، از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای طبیعت‌دوستان است. در این پارک می‌توانید فضای کمپینگ با منقل باربیکیو اجاره کرده و روزی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در کنار این امکان کرایه قایق نیز وجود دارد.

آدرس: 7305 Crowchild Trail SW

Bowness Park

پارک Bowness در کنار رودخانه Bow برخی از زیباترین مسیرهای پیاده‌روی را در خود جای داده است. استخر، زمین‌های بازی، فضاهای مناسب کمپ و باربیکیو و امکان کرایه قایق پارویی از دیگر جاذبه‌های این پارک هستند.

آدرس: 8900 48 Avenue NW

Riley Park

پارک رایلی در نزدیکی کینگستون بخاطر داشتن زمین کریکت، زمین بازی و استخر رایگان محبوبیت بسیار زیادی دارد. در کنار این‌ها می‌توانید در باغ گل عکس‌های اینستاگرامی جذاب ثبت کنید.

آدرس: 800 12th Street NW

Griffith Woods Park

اگر به دنبال آرامش و سکوت می‌گردید به پارک Griffith Woods در سواحل رودخانه البوو بروید. پوشش جنگلی و طبیعت چشم‌نواز گریفیت وودز شما را از شلوغی‌های زندگی شهری دور می‌کند.

آدرس: Multiple entrances including 45 Discovery Ridge Link SW

Edworthy Park

پارک Edworthy در امتداد روخانه Bow امکانات بسیاری چون زمین بازی، فضای کمپینگ، منقل، باغ‌های Lawrey و فضای مناسب گردش سگ‌ بدون قلاده دارد. در کنار این‌ها مسیر پیاده‌روی Douglas Fir از داخل پارک می‌گذرد و زیبایی بسیار زیادی دارد.

آدرس: 5050 Spruce Drive SW

St. Patrick’s Island Park

پارک سنت پاتریکز آیلند در Calgary’s East Village! ساحل فصلی، تپه The Rise، مجسمه Bloom و Lookout Plaza را در خود جای داده است. اگر به پیاده‌روی در مسیرهای آسفالت و پر پیچ و خم علاقه دارید حتما به این پارک بروید.

آدرس: 1300 Zoo Road NE

Fish Creek Provincial Park

پارک استانی Fish Creek، دومین پارک بزرگ شهری کانادا با وسعت 13.48 کیلومتر مربع، بیش از صد کیلومتر مسیر پیاده‌روی را در دل خودش جای داده است. مناطق جنگلی، دسترسی به رودخانه، فضاهای مناسب کمپینگ و باربکیو، رستوران و کافه از ویژگی‌های این پارک هستند.

آدرس ورودی‌های پارک:

  • Woodpath Road SW (Shannon Terrace)
  • 14428 Bannister Road SE (Glennfield)
  • 2300 Fish Creek Boulevard SW (Marshall Springs)
  • 153rd Avenue SE (Burnsmead)
  • 13511 Elbow Drive SW (Votier’s Flats)
  • Canyon Meadows Drive SE (Mallard Point)
  • 13610 24th Street SW (Bebo Grove)
  • 153rd Avenue SE (Bankside)
  • 15979 Bow Bottom Trail SE (Bow Valley Ranch)
  • 24th Street SE (Chinook Rotary Nature Park)

Nose Hill Park

پارکی نوز هیل با داشتن چشم‌اندازهای کوهستانی و شهری دارای مسیرهای سنگفرش و چمن‌زارهای خیره‌کننده و دست‌نخوره است.

ادرس: 6465 14th Street NW

Carburn Park

پارک Carburn در جنوب کلگری، با حیات وحش و گل‌زارهای باشکوه، شما را شگفت‌زده می‌کند. این پارک سه حوضچه مصنوعی، مسیرهای پیاده‌روی بسیار، فضای مناسب کمپینگ و مکان‌هایی برای ماهیگیری دارد.

آدرس: 67 Riverview Drive SE

منبع: Dailyhive