Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

پنج مکان عالی برای تماشای بارش برساوشی در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بارش شهابی برساوشی امسال در ساعت 2 عصر به وقت UTC یا 8 صبح دوشنبه 12 آگوست به وقت کلگری، به اوج خود می‌رسد. بنابراین می‌توانید با تاریک شدن هوا برخی از زیباترین مناظر آسمان شب را ببینید. در این مطلب با پنج مکان عالی با کمترین آلودگی نوری در اطراف کلگری آشنا می‌شویم که برای تماشای بارش شهابی ایده‌آل هستند.

Nose Hill Park

پارک محبوب Nose Hill با یازده کیلومتر مربع وسعت فضایی عالی برای تماشای بارش شهابی برساوشی است. شما می‌توانید به دور از آلودگی نوری شهر کلگری و در ارتفاعی مناسب این رویداد نجومی حیرت‌انگیز را با بیشترین میدان دید ممکن ببینید.

آدرس: Nose Hill Park, 6465 14th Street NW, Calgary

Okotoks Big Rock

منطقه Okotoks Big Rock در جنوب شهر مقصدی جذاب برای رصد رویدادهای نجومی است. شما می‌توانید بارش برساوشی را در Okotoks Erratic تماشا کنید. این ناحیه آلودگی نوری بسیار ناچیز دارد و بهترین منظره آسمان شب از آنجا قابل مشاهده است.

آدرس: Okotoks Erratic, AB-7, Diamond Valley

Diamond Valley

شهر Diamond Valley با داشتن مناظر چشم‌نواز جنگلی و کوهستانی، یک مقصد گردشگری محبوب به شمار می‌رود. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی سفری جذاب، بارش شهابی برساوشی را از نقاط مختلف در داخل یا خارج شهر مشاهده کنید.

آدرس: تقاطع بزرگراه 22 (Cowboy Trail) و بزرگراه 7

Weaselhead Flats

منطقه Weaselhead Flats با 237 هکتار وسعت مقصدی عالی برای تماشای بارش شهابی در کلگری است. حتما ساعات فعالیت پارک را مدنظر قرار دهید (از 5 صبح تا 11 شب). بنابراین تنها یک تا دو ساعت برای رصد شهاب‌سنگ‌ها فرصت خواهید داشت.

آدرس: 37th Street SW & 66th Avenue Southwest

Crossfield

ناحیه Crossfield در شمال کلگری یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای آسمان شب به شمار می‌رود. شما می‌توانید کمپ خود را در ساحل برکه‌ها برپا کنید (حتما اسپری دفع حشرات همراه ببرید).

آدرس: 43 کیلومتری شمال کلگری در بزرگراه 2A

منبع: Daily Hive