Monday, September 16, 2024
9.9 C
Calgary

بهترین جاذبه‌ها در حاشیه جاده کلگری به ادمونتون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شما می‌توانید جذابیت سفر سه ساعته از کلگری به ادمونتون را با بازدید از اماکن گردشگری گوناگون دوچندان کنید. در این مطلب با ده جاذبه دیدنی آشنا می‌شویم که ارزش بازدید را دارند.

Torrington Gopher Hole Museum

موزه Gopher Hole در فاصله کوتاهی از شرق بزرگراه ۲ قرار دارد. شما در این مجموعه عجیب‌ تاکسیدرمی‌های خاص که لباس‌های مختلف به تن دارند را خواهید دید.

آدرس: 208 1st Street SW, Torrington, Alberta

ساعت: پنجشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر

The Donut Mill

اگر برای رسیدن به Red Deer از جاده QE II می‌گذرید حتما به The Donut Mill بروید. این دونات‌فروشی برخی از خوشمزه‌ترین دونات‌ها با طعم‌هایی چون اورئو، رولو، پای‌ سیب و رینبو دیپ، بدون شک یک توقف عالی خواهد بود.

آدرس: 123 Leva Avenue, Red Deer County

Take the scenic route (West)

اگر در این سفر وقت کافی برای گشت‌وگذار دارید، به جای جاده QE II در بزرگراه ۲۲ برانید تا برخی از بهترین چشم‌انداز کوهستانی را تماشا کنید.

Reynolds-Alberta Museum

موزه Reynolds-Alberta تاریخ کشاورزی و صنعت آلبرتا را در یک مجموعه بی‌نظیر به تصویر می‌کشد. وجود اتومبیل‌ها، هواپیماها، تراکتورها و ماشین‌آلات صنعتی گوناگون از جاذبه‌های آن هستند.

آدرس: 6426 40th Avenue, Wetaskiwin

Sunnyslope Shelter

پناهگاه Sunnyslope در شرق موزه Torrington Gopher Hole، درست وسط دشت، یک توقف خاص و عجیب خواهد بود. این مکان تاریخی اوایل قرن بیستم ساخته شده است.

آدرس: Township Road 314, Kneehill County, Alberta

Trochu Arboretum

باغ جنگلی Trouch Arboretum در دل علفزارها، مکانی بی‌نظیر برای توقف و استراحت در طول سفر است.

آدرس: 622 N Road, Trochu

Starlite Diner Car

بدون شک در طول سفر از جاده QE II ماشین غذاخوری معروف را دیده‌اید. شما می‌توانید برخی از بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را در اینجا سفارش داده و با فرهنگ مردم محلی آشنا شوید.

آدرس: 1-3 Heritage Drive #1, Bowden

CrossIron Mills

اگر قصد خرید در طول سفر را دارید به مرکز خرید Crosslron Mills بروید. تنوع محصولات این مجموعه شما را شگفت زده خواهد کرد.

آدرس: 261055 Crossiron Boulevard, Rocky View County

Aspen Beach Provincial Park

در این سفر حتما به Aspen Beach، اولین پارک استانی آلبرتا، بروید. این پارک در Red Deer، فضای بی‌نظیری برای توقف و پیاده‌روی در دل طبیعت دارد. از ساحل دیدنی Ebeling در Gull Lake بازدید و روی شن‌های گرم حمام آفتاب بگیرید.

آدرس: Lacombe County, Alberta

Take the scenic route (East)

اگر می‌خواهید برخی از خاص‌ترین جاذبه‌های طبیعی در Drumheller را ببینید مسیر شرقی را انتخاب کنید. شما می‌توانید یک پیک‌نیک حسابی را در اینجا داشته باشید.

منبع: Daily Hive