Monday, September 16, 2024
9.9 C
Calgary

بهترین نقاط کمپینگ آلبرتا برای فصل پاییز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پایان تابستان و شروع پاییز به هیچ‌ عنوان به معنای پایان فصل کمپینگ نیست و همچنان می‌توان از طبیعت خیره‌کننده نهایت لذت را برد. در این مطلب با بهترین نقاط کمپینگ آلبرتا برای فصل پاییز آشنا می‌شویم.

Crimson Lake Campground

پارک استانی Crimson Lake با داشتن اقلیم معتدل به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد تا در تمام سال امکان کمپینگ داشته باشند. این پارک در ۱۴ کیلومتری غرب Rocky Mountain House بیش از ۱۰۰ نقطه مناسب برپایی چادر دارد و پر از مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری است. همچنین می‌توانید در سواحل حیرت‌انگیز دریاچه استراحت کنید.

فاصله از کلگری: ۲۳۰ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۲۲۶ کیلومتر

McLean Creek Campground

اردوگاه بزرگ Mclean Creek در ۱۲ کیلومتری غرب Bragg Creek در بزرگراه ۶۶ مقصدی عالی برای کمپینگ پاییزی است. سایت‌های این منطقه برای اقامت RV و چادر زدن مناسب هستند.

فاصله از کلگری: ۵۹ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۳۵۰ کیلومتر

Crescent Falls Campground

اگر می‌خواهید چشم‌انداز آبشار و رودخانه خروشان را از داخل چادر تماشا کنید به Crescent Falls بروید. امکان اقامت از یک شب تا یک هفته در این اردوگاه وجود دارد و می‌توان از اسب‌سواری و ماهیگیری لذت برد.

فاصله از کلگری: ۳۲۷ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۳۲۳ کیلومتر

Kananaskis Interlakes Campground

منطقه Kanakaskis Interkales بیشتر از یک اردوگاه به کارت پستال شباهت دارد. چادرها در ساحل دریاچه‌‌ای کوهستان و دشت‌های بکر قرار دارد و می‌توان در ۴۵ سایت موجود اقامت داشت. همچنین شما به امکانات قایق‌سواری و ماهیگیری نیز دسترسی دارید

فاصله از کلگری: ۱۳۹ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۴۲۵ کیلومتر

Writing on Stone Provincial Park Campground

کسانی که به تاریخ کانادا علاقه دارند باید به اردوگاه Writing on Stone بروند. بومیان این منطقه داستان‌ها و افسانه‌های خود را روی سنگ‌ها هک می‌کردند و امروزه بسیاری برای دیدن آن‌ها به پارک سفر می‌کنند. طی مدت اقامت (در هر فصل سال) می‌توان در ساحل رودخانه میلک استراحت کرد، در سواحل رودخانه قدم زد و از تماشای تاریخی لذت برد.

فاصله از کلگری: ۳۴۰ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۶۳۱ کیلومتر

Canoe Meadows Campground

اردوگاه کوچک Canoe Meadows در نزدیکی رودخانه کاناناسکیس بهترین مکان برای علاقه‌مندان به موج‌سواری و رفتینگ است. بنابراین حتما برای برپایی چادر در ده سایت این اردوگاه برنامه‌ریزی کنید.

فاصله از کلگری: ۸۰ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۳۶۶ کیلومتر

Steveville Bridge Campground

اردوگاه Steveville Bridge در بزرگراه ۸۷۶ و در نزدیکی رودخانه Red Deer قرار دارد. این منطقه آرام با درختان انبوه و مرتفع مکانی بی‌نظیری برای برپایی چادر و کمپینگ است.

فاصله از کلگری: ۲۰۶ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۴۰۲ کیلومتر

Sir Winston Churchill Provincial Park

کابین‌های پارک استانی Sir Winston Churchill به شما اجازه اقامت در طول سال و فصل‌های مختلف را می‌دهند. شما می‌توانید قایق پارویی، کایاک یا پدالی کرایه کنید و از تفریحات آبی لذت ببرید. مسیرهای پیاده‌روی متعدد نیز امکان تماشای چشم‌اندازهای پاییزی را می‌دهند.

فاصله از کلگری: ۵۲۸ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۲۲۴ کیلومتر

Aster Lake Backcountry Campground

اردوگاه Aster Lake Backcountry واقع در پارک استانی Peter Lougheed از بهترین گزینه‌ها برای کمپینگ پاییزی است. شما می‌توانید با پیمایش مسیرهای به نقاط مختلف دسترسی پیدا کنید، بنابراین داشتن مهارت‌های کوهنوردی نیز لازم است.

Brazeau River Campground

اردوگاه Brazeau River در تفرجگاه Brazeau River در ۷۲ کیلومتری شمال Nordegg در جاده Forestry Trunk قرار دارد. این اردوگاه درختی با کابین آشپزی و امکانات شگفت‌انگیز لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. قایق سواری، کایاک، اسب‌سواری و پیاده‌روی در مسیرها OHV از تفریحات منطقه هستند.

فاصله از کلگری: ۳۶۶ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۲۷۹ کیلومتر

منبع: Daily Hive