Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

برای ساخت خانه در این شهر 30 هزار دلار دریافت می‌کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر آرزوی مالکیت مسکن را دارید شاید بهتر باشد به مهاجرت و ساخت خانه در ساسکاچوان فکر کنید! در این مطلب با یکی از شهرهای این استان آشنا می‌شویم که مقامات آن برای ساخت خانه به شما 30 هزار دلار نقد پرداخت می‌کند.

شهر کوچک Moosomin در شرق رجینا و در کنار بزرگراه ترنس کانادا و خط راه‌آهن اصلی Canadian Pacific قرار داشته و از موقعیتی استراتژیک و عالی برخوردار است. حال مسئولان این شهر می‌خواهند با ارائه یک اعتبار مالی سخاوتمندانه افراد بیشتری را به مهاجرت به شهر خود تشویق کنند.

طبق اطلاعیه Community Builders Alliance که در تاریخ 6 آگوست منتشر شده، شهرداری شهر با هدف بالا بردن عرضه مسکن این اعتبار را در نظر گرفته است. این برنامه به لطف بودجه یک میلیون دلاری Housing Accelerator Fund فدرال امکان‌پذیر شده است.

آن‌ها امید دارند که با اجرای این برنامه شهر Moosomin را به منطقه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری و ساخت خانه تبدیل کنند. این شهر در حال حاضر با بحران مسکن روبرو است و اجرای برنامه می‌تواند سرمایه مالیاتی مناسبی را برای جامعه بیش از 3,000 نفری شهر تبدیل شود.

چگونه این اعتبار را دریافت کنیم؟

در صورت اخذ تاییدیه‌های لازم شما مبلغ 30,000 دلار را پس از دریافت مجوز سکونت و شرکت در یک جلسه با حضور اعضای شورای شهر، دریافت خواهید کرد. این اعتبار بابت ساخت اولین واحد جدید پرداخت می‌شود و در صورت ساخت پروژه‌های چند واحدی، به ازای هر واحد 8,000 دلار اضافی نیز دریافت می‌کنید.

خانه‌های single-family home، ready-to-move home، new modular home، new mobile home، basement suite، garage suite، آپارتمان، کاندو، townhome و backyard suite مشمول دریافت این اعتبار می‌شوند. مبلغ مذکور تنهای برای خانه‌هایی که در محدوده شهر Moosomin ساخته شوند، پرداخت خواهد شد. همچنین هیچ محدودیتی برای تعداد واحدهایی که یک نفر می‌تواند بسازد وجود ندارد.

این کمک مالی خانه‌هایی که پس از تاریخ 21 آگوست 2023 ساخته شده را شامل می‌شود و تا تاریخ 31 مارس (یا پیش از رسیدن به سقف 50 واحد جدید در شهر) نیز اعتبار دارد.

منبع: Daily Hive