Monday, September 16, 2024
9.9 C
Calgary

زیباترین شهرهای آلبرتا برای سفر پاییزی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

زرد شدن برگ درختان باعث دگرگونی مناظر طبیعی و شهری آلبرتا می‌شود. در این بین سفر به برخی شهرها می‌تواند یک ماجراجویی جذاب را برایتان رقم بزند. در این مطلب با نه مورد از بهترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

Canmore

شهر کنمور در دامنه کوهستان راکی برخی از بهترین جاذبه‌های پاییزی و مسیرهای پیاده‌روی را در دل خود دارد. شما می‌توانید بهترین عکس‌ها را از چشم‌اندازهای رنگارنگ لذت بگیرید و در رستوران‌های باکیفیت نوشیدنی و غذا میل کنید.

Okotoks

فصل پاییز بهترین زمان برای سفر یکروزه به آکوتوکس در جنوب کلگری است. شما می‌توانید در خیابان‌های قدیمی و زیبا قدم بزنید و از فروشگاه‌ها خرید کنید.

Drumheller

هرچند طبیعت درامهلر در طول سال همیشه زیبا است، اما در پاییز رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کند! بعلاوه شما می‌توانید بهترین غذاها و خوشیدنی‌ها را میل کرده و از جاذبه صخره‌ای آن دیدن کنید.

Diamond Valley

دایموند ولی با چشم‌انداز کوهستانی، خیابان‌های دنج، کارگاه‌های تولید آبجو و بارهای بی‌نظیر یک مقصد سفر حیرت‌انگیز است. شما می‌توانید به رودخانه شیپ رفته و چشم‌انداز درختان زرد و نارنجی را تماشا کنید.

Vegreville

وگرویل که با تخم‌مرغ ایستر اکراینی و عظیم خود شناخته می‌شود. این منطقه با داشتن نواحی روستایی و مزارع بسیار، مناظر پاییزی حیرت‌انگیزی دارد. حتما غذای خود را رستوران‌های کوچک میل کرده و دوربین عکاسی را فراموش نکنید!

Twin Butte

شهر تویین بیوت امکان تماشای چشم‌اندازهای کوهستانی، ساختمان‌های تاریخی و درختان پاییزی را به شما می‌دهد. وجود مسیرهای پیاده‌روی عالی، فروشگاه‌ها و غذاخوری‌ها از دیگر جاذبه‌های آن هستند.

Lacombe

خیابان تاریخی لکومب با فروشگاه‌های زیبا، کافه‌ها و ساندویچی‌های فراوان، از مقاصد پاییزی محبوب است. اگر می‌خواهید برای تصاویر اینستاگرامی ثبت کنید حتما به ساختمان Flatiron بروید.

Camrose

کمروز یک مقصد هیجان‌انگیز، پر از مسیرهای پاییزی، طبیعت خیره‌کننده و کافه‌های دنج مانند Fika و Fiona است. تنها باید قهوه‌ خود را بنوشید و به گشت‌وگذار در گوشه و کنار شهر مشعول شوید.

Bassano

شهر زیبای باسانو با ساختمان‌های قدیمی و خیابان‌هایی پوشیده از برگ‌های پاییزی حزو بهترین مقصدها در این روزها است. مزارع طلایی گندم در اطراف شهر نیز برای قدم زدن و گرفتن عکس کاملا ایده‌آل هستند.

منبع: Daily Hive