Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

آشنایی با محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری کانادایی‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

گزارش جدید FlightHub به بررسی محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری کانادایی‌ها در دنیا پرداخته است. در این مطلب با شهرهای برتر جهانگردان آشنا می‌شویم.

این شرکت گردشگری با استفاده از داده‌های رزرو مشتریان خود در بازه سه‌ماهه پایانی 2023 تا پایان نیمه نخست 2024 و مقایسه آن با داده‌های نیمه پایانی 2022 تا پایان نیمه نخست 2023، لیستی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری کانادایی‌ها تهیه کرده است.

نکته جالب این گزارش علاقه بالای کانادایی‌ها برای سفر به شهرهای آسیایی است.

طبق اطلاعات FlightHub شهر تایپه، پایتخت تایوان، یکی از مقصدهای اصلی گردشگران کانادایی به شمار می‌رود.

در این گزارش آمده: “تایپه بیشترین رشد محبوبیت را در بین تمام شهرها داشته و افزایش 88 درصدی رزرو پرواز را به ثبت رسانده است. در سال‌های اخیر شهر تایپه توریست‌های بسیاری را به سوی خود کشانده، که افزایش علاقه کانادایی‌ها را توجیه می‌کند.”

مانیل، پایتخت فیلیپین، دیگر مقصد محبوب گردشگری کانادایی‌ها در آسیا است.

بر اساس این گزارش رشد محبوبیت فیلیپین با افزایش سفرهای مهاجران فیلیپینی تازه‌وارد به کشور رابطه مستقیم دارد. البته جاذبه‌های گوناگون تاریخی و طبیعی شهر مانیل نیز بسیاری از شهروندان را برای سفر به آن وسوسه می‌کند.

فاصله بسیار کم شهر مانیل با ساحل حیرت‌انگیز ال‌نیدو، مقصدی که در باکت‌لیست بسیاری از گردشگران است، دیگر دلیل رشد سفرها به شمار می‌رود.

زمانی که آمار را با در نظر گرفتن جنسیت مسافران بررسی می‌کنیم متوجه خواهیم شد که 88 درصد کسانی که شهر بیاریتز در فرانسه را انتخاب کرده‌اند را، زنان تشکیل می‌دهند. دلیل این موضوع را می‌توان در استایل و جذابیت‌های خاص این شهر جست‌وجو کرد.

در مقابل 76 درصد پروازها به مقصد ساو ژورژه آیلند پرتغال را مردان رزرو کرده‌اند. سرگرمی‌های ماجراجویانه، چشم‌اندازهای تماشایی و جاذبه‌های سرشار از آدرنالین از دلایل این موضوع هستند.

طبق این گزارش محبوب‌ترین مقصد گردشگری کانادایی‌های بالای 57 سال سن کشور انگلستان است.

در بخشی از گزارش آمده: “لندن شهر محبوب بومرها است و آن‌ها از تاریخ غنی، بناهای باشکوه و بافت فرهنگی و اجتماعی آن لذت می‌برند. سفر به لندن یک ماجراجویی کاملا بریتیش و جذاب خواهد بود.”

توریست‌های جنزی نیز با سفر به توکیو از خیابان‌های شلوغ، مد، زندگی‌ شبانه و فرهنگ خاص آن نهایت لذت را می‌برند.

اگر از گردشگرانی هستید که تنها سفر کردن را ترجیح می‌دهید، کشور ترکیه مقصدی مناسب برای شما است.

طبق این گزارش شهر استانبول مقصد اول جهانگردی انفرادی است. وجود جاذبه‌های خاص و تجربیات گوناگون که می‌توان در این سفر داشت، استانبول را به شهری بی‌نظیر تبدیل می‌کند.

اگر هم جزو کسانی هستید که از زندگی در کانادا خسته شده و می‌خواهد برای مدت طولانی از کشور خارج شود، شهر دهلی‌نو می‌تواند بهترین مقصد باشد.

بر اساس گزارش FlightHub دهلی‌نو محبوب‌ترین مقصد برای رزرو پروازهای یک‌طرفه از مبدا کانادا است. بسیاری از گردشگران برای سفر طولانی و ماجراجویی‌های بلندمدت به این شهر می‌روند تا نهایت لذت را از ماجراجویی‌ها ببرند.

منبع: Daily Hive