Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

معرفی شرکت‌های هواپیمایی با بیشترین تعداد شکایات

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر قصد سفر با خطوط هوایی کانادایی را دارید، بررسی نظرات مسافران بسیار مفید است. در این مطلب با شرکت‌های هواپیمایی که بیشترین تعداد شکایات از آن‌ها ثبت شده، آشنا می‌شویم.

وبسایت InsureMyTrip.ca بتازگی با تجزیه و تحلیل اطلاعات آژانس حمل‌ونقل کانادا (CTA) گزارشی درباره نظرات و تعداد شکایات مسافران از خطوط هوایی، منتشر کرده است.

اطلاعات این گزارش به مسافران کمک می‌کند تا خطوط هوایی بهتر را برای سفر انتخاب کنند.

آژانس حمل‌ونقل کانادا تعداد شکایات هر صد پرواز، بین ژانویه ۲۰۲۳ و مارس ۲۰۲۴ را، جمع‌آوری و InsureMyTrip.ca شرکت‌های هواپیمایی را طبق این اطلاعات رده‌بندی کرده است.

شرکت هواپیمایی Lynx Air که در فوریه سال جاری تعطیل شد با میانگین ۱۶.۱ شکایت در هر صد پرواز در صدر لیست قرار دارد.

شرکت Flair Airlines با ۱۵.۶ شکایت در هر صد پرواز جایگاه دوم را از آن خود کرده است. از سوابق این شرکت هواپیمایی می‌توان به لغو پرواز مسافری که مراسم ازدواج خود را از دست داد و رها کردن زوجی در لاس وگاس و تحمیل ضرر ۱۰۰۰ دلاری به آنها، اشاره کرد.

در جایگاه سوم شرکت هواپیمایی Swoop قرار دارد. این شرکت هواپیمایی ارزان که به WestJet تعلق دارد به طور میانگین در هر صد پرواز ۱۴.۲ شکایت داشته است.

شرکت WestJet نیز با میانگین ۶.۲ شکایت در هر ۱۰۰ پرواز جایگاه پنجم را کسب کرده است. این شرکت به دلیل اعتصاب مکانیک‌ها و لغو صدها پرواز، کاهش چشمگیر محبوبیت را تجربه کرده است.

شرکت هواپیمایی Air Canada با میانگین ۵.۲ شکایت در هر صد پرواز در جایگاه هفتم قرار دارد.  با پیشبینی آغاز اعتصاب خلبان‌های Air Canada، احتمالا باید منتظر افزایش شکایت مسافران از آن‌ها باشیم..

در زیر لیست کامل شرکت‌های هواپیمایی را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive