Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

فرصت‌های شغلی غیرمیدانی RCMP با حقوق و مزایای عالی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به همکاری با پلیس و کمک به اجرای قوانین علاقه دارید، بهترین زمان ممکن برای استخدام در RCMP فرا رسیده است.

پلیس سواره نظام کانادا (RCMP) بیش از ۷۰۰ یگان در سراسر کانادا دارد و مسئول اجرای قوانین، تحقیق در خصوص جرائم و کمک به شهروندان در شرایط اضطراری است.

در حال حاضر، RCMP به دنبال استخدام افراد باتجربه در زمینه پشتیبانی اداری، مدیریت سوابق و پاسخگویی به تماس‌های ۹۱۱ است. برای استخدام در مشاغل غیرمیدانی RCMP نیازی به مدرک دانشگاهی ندارید، اما حقوق و مزایای عالی شامل بیمه سلامت و برنامه بازنشستگی فدرال برخوردار خواهید شد.

در این مطلب با برخی از بهترین فرصت‌های شغلی غیرمیدانی RCMP با حقوق و مزایای عالی آشنا می‌شویم.

اپراتور ۹۱۱

مکان: نقاط مختلف بریتیش‌کلمبیا

دستمزد: از ۶۴,۲۶۵ تا ۷۸,۱۹۰ دلار

مهلت درخواست: ۱ مه ۲۰۲۵

شرایط: دیپلم یا مدارک مورد تایید کارفرما

در این شغل باید چند کار را به طور همزمان انجام داده و خدمات عمومی نیز ارائه دهید. توجه داشته باشید که در این شغل با حوادث ناگوار، خشونت‌آمیز و ناراحت‌کننده درگیر خواهید بود. همچنین ممکن است برای آموزش و ارائه خدمات سفر کنید یا در دادگاه به عنوان شاهد حضور داشته و شهادت دهید. فضای کار شما در محیطی بسته بوده و باید برای مدت طولانی مقابل مانیتور نشسته و با هدست به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید.

رابط منطقه‌ای کاهش جرم و جنایت

مکان‌: Lac La Biche و Ponoka، آلبرتا

دستمزد: از ۷۳,۷۹۸ تا ۷۹,۵۱۱ دلار

مهلت درخواست: ۲ سپتامبر ۲۰۲۴

شرایط: دیپلم یا مدارک ترکیبی، آموزش یا سابقه شغلی

در این شغل به عنوان رابط منطقه‌ای کاهش جرم در یک اداره پلیس، مشغول خواهید شد. توجه داشته باشید که در این شغل با موضوعات ناراحت‌کننده و خشونت‌آمیز برخورد می‌کنید. مهمترین وظیفه شما شناسایی روندهای اجتماعی و جنایی منطقه است و برای این کار باید اسنادی چون اینفوگرافی، گزارش، سخنرانی و مطالب توجیهی را تهیه کرده و ارائه دهید.

طبقه‌بندی و بازبینی سوابق

مکان: لندن، انتاریو

دستمزد: از ۵۵,۹۵۵ تا ۶۰,۳۹۹ دلار

مهلت درخواست: ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵

شرایط: پایان دو سال دبیرستان یا مدارک مورد تایید کارفرما، تجربه کاری در زمینه مدیریت سوابق

در این سمت باید برای ویرایش و قالب‌بندی متن‌ها، ارسال ایمیل، استفاده از پایگاه داده و شیت‌بندی از نرم‌افزارهای گوناگون استفاده کنید. وظایف شما شامل تهیه اسناد، ارسال ایمیل، وارد کردن اطلاعات، کپی‌برداری از مدارک، اسکن مدارک و مدیریت صندوق پستی اشتراکی می‌شود. برای مدیریت سوابق نیز باید کارهایی چون فهرست‌بندی، ارجاع، بایگانی، مراقبت و از بین بردن مدارک را انجام دهید.

طبقه‌بندی و بازبینی سوابق

مکان: اتاوا، انتاریو

دستمزد: از ۵۰,۸۲۱ تا ۵۴,۸۵۷ دلار

مهلت درخواست: ۱۶ ژوئن ۲۰۲۵

شرایط: اتمام دو سال دبیرستان یا مدارک مورد تایید کارفرما، تجربه کار در زمینه خدمات مشتری

در این شغل باید علاوه بر تسلط بر نرم‌افزارهای مرتبط، توانایی مدیریت سوابق را نیز داشته باشید. وظایف شماشامل فهرست‌بندی، بایگانی، مراقبت یا از بین بردن مدارک می‌شوند. همچنین باید خدمات اداری مختلف را نیز ارائه دهید.

منبع: Daily Hive