Tuesday, September 17, 2024
11.1 C
Calgary

جاذبه‌های پاییزی و هالووینی کلگری و ادمونتون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فصل پاییز با زیبایی‌های خاص خود رنگ‌وبوی خاصی به آلبرتا بخشیده است. در این مطلب با برخی از بهترین جاذبه‌های پاییزی و هالووینی در شهرهای کلگری و ادمونتون آشنا می‌شویم.

جشنواره‌های کدو تنبل

کدو تنبل نماد پاییز است و رویدادهای بسیاری پیرامون آن شکل می‌گیرند. این جشنواره‌ها پس از تاریکی هوا آغاز می‌شوند و بخش‌هایی چون تزیین کدو تنبل، فروشگاه‌ها و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه دارند. پارک بوردن ادمونتون و پارک المپیک کلگری ازجمله محل‌های برگزاری هستند.

تور شکار ارواح در ادمونتون

اگر می‌خواهید ترس و وحشت را به بهترین شکل تجربه کنید به تور شکار ارواح بروید. ادمونتون میزبان سه تور ارواح است که شامل پیاده‌روی در خیابان‌ تاریخی Strathcona تا دانشگاه آلبرتا و یادگیری تاریخ شهر می‌شوند.

سفر به شهرهای جادویی

در فصل پاییز نمی‌توان از کنار مناظر چشم‌نواز شهرهای آلبرتا به سادگی گذشت. شما می‌توانید در هفته‌های آتی برای سفرهای ماجراجویانه یکروزه و چند روزه به نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی کنید.

بازدید از Deadmonton

یکی از ترسناک‌ترین تجربه‌های هالووینی رفتن به Deadmonton است. امسال این مقصد وحشتناک ادمونتون در مکانی جدید بازگشایی می‌شود و سه موضوع مختلف شامل مزرعه ویلیامز، صومعه و Print Show. اگر خانه جن‌زده دارد.

خرید لباس‌های هالووینی

هرچند پیدا کردن لباس مناسب برای هالووین می‌تواند پرهزینه و زمان‌بر باشد، اما با رفتن به فروشگاه‌های دست‌دوم فروشی یک خرید عالی و دلپذیر را تجربه کنید.

یک فنجان قهوه در کافه‌های دنج

با شروع پاییز منو کافه‌ها نیز دگرگون می‌شوند و آیتم‌های جدید و فصلی را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد. پس حتما به نزدیکترین نقطه نقطه بروید تا هات چاکلت و کیک کدو حلوایی تازه میل کنید.

هزارتوی مزرعه ذرت ادمونتون

هزارتوی مزارع ذرت همیشه پرطرفدار هستند، اما با نزدیک شدن به هالووین بازدیدکنندگان بیشتری برای تجربه جس ترس و هیجان، از آن‌ها دیدن می‌کنند. هزارتوی ذرت ادمونتون با طراحی جدید به مناسبت چهلمین سالگرد  Telus World of می‌تواند مقصدی عالی باشد.

خرید کدو تنبل از مزرعه

برای خرید کدو تنبل رسیده و تزیینی باید به مزارع مختلف در سراسر استان بروید. خوشبختانه در اطراف شهرهای کلگری و ادمونتون تعداد زیادی از آن‌ها وجود دارند.

کمپینگ پاییزی

آغاز پاییز بمعنای پایان فصل کمپینگ نیست. شما می‌توانید در اردوگاه‌ها و نقاط گوناگون استان چادر بزنید و نهایت لذت را از مناظر زرد و نارنجی این روزها ببرید.

لحظات دلهره‌آور در Spruce Ridge

خانه جن‌زده Spruce Ridge که با مدیریت خانوادگی اداره می‌شود شما را تا مرز سکته پیش می‌برد! هنوز تاریخ بازگشایی این خانه اعلام نشده اما به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

عکاسی پاییزی

اگر در اینستاگرام فعال هستید نباید سوژه عکاسی از منظره‌های پاییزی و حیرت‌انگیز را نادیده بگیرید.

شیرینی‌های خوشمزه هالووینی

لذت خوردن شیرینی‌ و آب‌نبات‌های هالووینی را نمی‌توان با چیز دیگری عوض کرد. بنابراین حتما یک روز را برای خرید از فروشگاه‌های خوشمزه سطح شهر اختصاص دهید.

رفتن به پارک فورت ادمونتون

قرار است پارک فورت ادمونتون به مدت دوازده شب با شخصیت‌های وحشتناک بازدیدکنندگان را بترساند. بنابراین هنگام قدم زدن در آن حواستان به اطراف باشد!

طبیعت چشم‌نواز پاییزی

طبیعت کلگری و ادمونتون در فصل پاییز دیدنی‌تر از هر زمان دیگر می‌شود. پس زمان کمتری را در خانه سپری کنید و در خیابان‌ها و طبیعت قدم بزنید.

کنسرت‌های هالووینی زیر نور شمع

قرار است Fever کنسرت‌های جذاب هنرمندان محلی کلگری و ادمونتون را برگزار کند. در این کنسرت‌ها می‌توانید اجرای موسیقی فیلم‌های ترسناک و هالووینی را زیر نور شمع تماشا کنید.

بزرگراه‌های زیبای آلبرتا

بزرگراه‌های آلبرتا در پاییز زیبایی منحصربه‌فردی پیدا می‌کنند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت به سفری جاده‌ای در آن‌ها بروید.

گم شدن در هزارتوی درامهلر

هزارتوها از محبوب‌ترین جاذبه‌های این روزها در آلبرتا هستند. اما بدون شک گم شدن در هزارتوی درامهلر که به شکل تیرکس طراحی شده، لذت دوچندان دارد.

تور ارواح در بنف

تور ارواح در بنف به شما این امکان را می‌دهد تا با تاریخ منطقه و ساختمان‌های متروکه و عجیب آن، آشنا شوید. پس خود را برای یک تجربه دلهره‌آور و هیجان‌انگیز آماده کنید.

بازدید از شهرهای متروکه

شهرهای کوچک و گاهی متروکه الهام‌بخش فیلم‌های ترسناک بسیار بوده‌اند. همین موضوع باعث شده تا پیاده‌روی در محیط آن‌ها یکی از ترسناک‌ترین تفریحات هالووینی باشد.

جشنواره Screamfest

جشنواره Screamfest پر از زامبی، خانه‌های جن‌زده، دلقک‌ها و شخصیت‌های ترسناک است، پس اگر به آدرنالین و ترس علاقه دارید این رویداد را از دست ندهید.

منبع: Daily Hive