Monday, September 16, 2024
9.9 C
Calgary

فرصت‌های شغلی شهرداری کلگری برای ماه سپتامبر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهرداری کلگری قصد دارد طی ماه سپتامبر نیروهای نیمه‌وقت و تمام‌وقت جدید استخدام کند و دستمزد سالانه برخی از این مشاغل به بالای صد هزار دلار می‌رسد. در این مطلب با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

تحلیلگر سیاست‌ بومی

دستمزد: ۴۳.۳۵ تا ۵۷.۹۶ دلار در ساعت

اگر در رشته مطالعات بومی تحصیل کرده یا حداقل یکسال تجربه کاری مرتبط دارید، می‌توانید برای این شغل درخواست دهید. شهرداری کلگری به دنبال استخدام افراد تحصیل‌کرده در رشته مطالعات بومی و متقاضیان دارای سابقه کار در این حوزه است. وظایف شما شامل تحقیق، بررسی، گردآوری و تحلیل داده‌ با هدف حمایت از برنامه‌های بومی در بخش خدمات برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری است.

سرپرست نگهداری از تجهیزات تصفیه آب

دستمزد سالانه: ۹۴٬۱۶۸ تا ۱۴۴٬۲۲۸ دلار

متقاضیان باید دارای دو سال سابقه کار تخصصی در زمینه تصفیه آب، مدرک تحصیلی فنی و حداقل ده سال تجربه مرتبط شامل نظارت و سرپرستی، باشند. وظایف اصلی شما شامل بررسی گزارش‌های مالی ماهانه، مدیریت پروژه و رهبری تیم می‌شوند.

دستیار امور اداری

دستمزد: ۳۴.۳۳ تا ۴۵.۴۹ دلار در ساعت

کسانی که حداقل پنج سال سابقه کار در زمینه امور اداری دارند می‌توانند برای این شغل درخواست دهند. وظایف شما شامل پشتیبانی اداری از مدیریت، مشاوره اجرایی و رهبری تیم‌ها می‌شوند. همچنین ایجاد ارتباط میان ارگان‌های داخلی واحد تجاری و مدیریت بر عهده شما است.

رهبری تیم، سیستم‌های سیگنال‌

دستمزد سالانه: ۱۰۳٬۵۸۴ تا ۱۵۸٬۶۵۰ دلار

اگر سابقه کار در زمینه مهندسی برق یا الکترونیک داشته و اشتیاق کافی برای مدیریت سیستم‌های سیگنال‌ با هدف بهبود حمل‌و‌نقل عمومی دارید، این شغل برای شما ایده‌آل است.

مربی رقص

دستمزد: ۳۰ تا ۴۰ دلار در ساعت

اگر به رقص علاقه دارید و می‌خواهید از آن درآمد کسب کنید، این شغل بی‌نظیر است. شما در این سمت مسئول آموزش رقص در سطوح مختلف خواهید بود.

منبع: Daily Hive