Tuesday, September 17, 2024
19.5 C
Calgary

معرفی پنج رستوران نوستالژیک در نزدیکی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سفر جاده‌ای در دل مناظر پاییزی آلبرتا تجربه‌‌ای سحرآمیز خواهد بود، مخصوصا اگر به یک رستوران با غذاهای خوشمزه ختم شود. در این مطلب با پنج رستوران نوستالژیک در نزدیکی کلگری آشنا می‌شویم.

Evelyn’s Memory Lane Diner

رستوران Evelyn’s Memory Lane Diner یکی از خاطره‌انگیزترین غذاخوری‌های بزرگراهی کلگری است. شما می‌توانید انواع غذاهای کلاسیک که بصورت پکیج ساندویچ، سوپ و سالاد سرو می‌شوند را در اینجا میل کنید. اگر اهل شیرینی هستید از پای‌ تازه و بستنی خانگی رستوران غافل نشوید.

آدرس: 118 4th Avenue SW, High River

اینستاگرام

Angel’s Drive-In

در Angel’s Drive-In می‌توان شیک‌های خوشمزه با طعم‌های مختلف را همراه با انواع برگر و سیب‌زمینی‌ سفارش داد. برگرهای دست‌ساز این رستوران محبوب‌ترین آیتم منو هستند. قیمت‌های بسیار اقتصادی و دکوراسیون داخلی با الهام از سبک رترو دیگر جذابیت‌های آن بشمار می‌روند.

آدرس: 8603 47th Avenue NW, Calgary

اینستاگرام

Chuckwagon Cafe

کافه دنج Chuckwagon با تزئینات خاص خود از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران و مردم محلی برخوردار است. این کافه در مسیر تاریخی قرار داشته و غذاهایی چون برگر، صبحانه‌های سنتی و گوشت دودی را در منو خود دارد.

آدرس: 105 Sunset Blvd NW, Diamond Valley

اینستاگرام

Blackfoot Truckstop Diner

رستوران Blackfoot Truckstop Diner از سال ۱۹۵۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. شما  می‌توانید از دسرهای خوشمزه، پای فلاپر و غذاهای سنتی آن‌ لذت ببرید. فضای داخلی نیز با وجود جعبه‌های موسیقی کاملا نوستالژیک است.

آدرس: 1840 9th Avenue SE, Calgary

اینستاگرام

Peter’s Drive-In

رستوران Peter’s Drive-In از سال ۱۹۶۲ پذیرای اهالی کلگری است. این رستوران توانسته با شیک‌ها و برگرهای خود دل اهالی کلگری و ادمونتون را بدست آورد. شما می‌توانید با ترکیب طعم‌ها تا ۴٬۵۰۰ شیک متفاوت را سفارش دهید.

آدرس: 219 16th Avenue NE, Calgary

اینستاگرام

منبع: Daily Hive