Tuesday, September 17, 2024
7.6 C
Calgary

ده اردوگاه‌ تماشایی ونکوور آیلند برای کمپینگ پاییزی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سفر به ونکوور آیلند در هر فصل سال تجربه‌ای شگفت‌انگیز خواهد بود. در این مطلب اب ده اردوگاه تماشایی این منطقه برای کمپینگ پاییزی آشنا می‌شویم.

Sidney Spit Campground

اردوگاه Sidney Spit در ساحل شمالی ونکوور آیلند و کیلومتر پنج جاده سیدنی به ونکوور قرار دارد. این منطقه بخشی از پارک ملی Gulf Islands بوده و برای حمام آفتاب، پیاده‌روی و تماشای پرندگان مهاجر بسیار ایده‌آل است. همچنین شما می‌توانید به ماجراجویی با قایق نیز مشغول شوید.

Surf Grove Campground

اردوگاه Surf Grove برای برپایی چادر یا اجاره کلبه‌ بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید در یک مکان آرام و دنج از طبیعت پاییزی لذت ببرید حتما به این منطقه بروید. برای رزرو اقامتگاه به این لینک مراجعه کنید.

Bella Pacifica Campground

اردوگاه Bella Pacifica در توفینو با سواحل شنی MacKenzie و جنگل‌های کهن برای پیاده‌روی بی‌نظیر است. از دیگر امکانات این منطقه می‌توان به میز پیک‌نیک و آتشدان اشاره کرد. برای رزرو به این لینک مراجعه کنید.

French Beach Provincial Park Campground

French Beach Provincial Park: Best Camping Vancouver Island - BestEver.Guideپارک استانی French Beach با ۶۹ سایت برپایی چادر و استراحتگاه ساحلی مقصد محبوب بسیاری از طبیعت‌دوستان است. شما می‌توانید در دل جنگل‌ کمپ کنید و به امکانات رفاهی گوناگون مانند آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی و آتشدان دسترسی داشته باشید.

China Beach Campground

اردوگاه China Beach در شرق پارک Juan de Fuca از برترین نقاط کمپینگ در ساحل غربی ونکوور آیلند است. دسترسی آسان به ساحل China Beach و جنگل و مسیرهای پیاده‌روی عالی باعث محبوبیت این منطقه در بین علاقمندان به طبیعت شده است.

Jordan River Campground

اگر به موج‌سواری در هوای خنک پاییزی علاقه دارید به اردوگاه Jordan River بروید. شما می‌توانید در سواحل قدم بزنید و وعده غذایی را در رستوران محلی Shirley Delicious میل کنید. این منطقه در تمام سال فعال است و می‌توان آن را از ماه مه تا اوایل سپتامبر رزرو کرد.

Living Forest Oceanside Campground

اردوگاه Living Forest Oceanside با حدود ۳۰۰ سایت چادرزنی در مساحت ۵۳ هکتار اقامت بی‌نظیری دارد. از جایگاه پارک کاروان‌ و نقاط دنج کمپینگ گرفته تا چشم‌انداز خیره‌کننده اقیانوس، سواحل ماسه‌ای و مجموعه‌ استخر آبگرم و هات تاب، برخی از امکانات این مقصد به شمار می‌روند.

Pacheedaht Campground

اگر به دنبال یک کمپینگ بدون دردسر می‌گردید به اردوگاه Pacheedaht بروید. در این منطقه سایت‌های ساحلی، اقامتگاه‌های جنگلی و مسیرهای پیاده‌روی بسیار وجود دارند. شما همچنین می‌توانید به ساحل گیاه‌شناسی و امکانات موج‌سواری نیز دسترسی داشته باشید.

Elk Falls Provincial Park

پارک استانی Elk Falls در کنار روخانه‌های Campbell و Quinsam واقع شده و فضایی بی‌نظیر برای کمپینگ دارد. بهترین زمان برای چادر زدن در این منطقه بین ماه‌ مارس تا نوامبر است. اگر اهل ماهیگیری هستید یا آرامش خود را بازیابی کنید حتما به این اردوگاه بروید.

Rathtrevor Provincial Park Campground

اردوگاه پارک استانی Rathtrevor با بیش از ۲۰۰ سایت برپایی چادر، یک گزینه عالی برای خانواده‌ها است. شما می‌توانید از سواحل و جنگل انبوه لذت ببرید و به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، دوش آب گرم و محل پیک‌نیک استفاده کنید. تماشای غروب خورشید در سواحل شنی نیز یکی از بهترین بخش‌های سفر خواهد بود.

منبع: Daily Hive