Tuesday, September 17, 2024
7.6 C
Calgary

بهترین صنعت پررونق کلگری برای کارجویان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال کار می‌گردید یا می‌خواهید شغل خود را تغییر دهید، کلگری یک صنعت بسیار پررونق‌ با درآمد بالا برای شما دارد.

بر اساس گزارش جدید CBRE کلگری رتبه هفدم گزارش Scoring Tech Talent را کسب کرده است (رشد چهار پله‌ای در مقایسه با سال گذشته). طبق این مطالعه کلگری یکی از سه شهر آمریکای شمالی (در بین 50 شهر مورد بررسی) بوده که مشاغل حوزه تک در آن‌ها از سال 2018 به اینسو بیشتر شده است. دو شهر دیگر اتاوا و واترلوو ریجن هستند.

این رتبه‌بندی با بررسی روند رشد مشاغل صنعت تک بین سال‌های 2018 و 2023 تهیه شده، اما تغییرات اخیر نیز در آن لحاظ شده‌اند.

تنها در یکسال گذشته کانادا و ایالات‌متحده 231,400 شغل جدید در بخش تک ایجاد کرده‌اند.

مشاغل حوزه تک در کلگری از بازاریابی و فروش تا مدیریت و توسعه نرم‌افزار را شامل می‌شوند. اگر به دنبال یک کار با درآمد بالا می‌گردید بخش کامپیوتر و سیستم‌های مدیریت اطلاعات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مشاغل میانگین دستمزد 154,710 دلاری دارند و طی پنج سال گذشته همواره رشد داشته‎‌اند.

تعداد مهندسان نرم‌افزار در صنعت تک کلگری نیز بالاتر از میانگین ملی است (65.2 درصد در کلگری و 57.5 درصد در سطح ملی).

سه شهر برتر لیست سانفرانسیسکو، بی‌اریا سیاتل و نیویورک مترو هستند که همگی در ایالات‌متحده قرار دارند. شهر تورنتو در رتبه چهارم، آوستین رتبه پنجم و واشنگتن دی‌سی رتبه ششم لیست را کسب کرده‌اند.

دیگر شهرهای کانادا در این لیست ونکوور در جایگاه 16ام (سقوط از رتبه هشتم)، مونتریال در جایگاه 19ام (سقوط از رتبه 12ام) و واترلوو ریجن در جایگاه 21ام (سقوط از رتبه 18ام) و ادمونتون در جایگاه 47ام هستند.

این گزارش به پیشرفت صنعت تکنولوژی در شهرهای هالیفاکس، وینیپگ و لندن نیز اشاره کرده است.

منبع: Daily Hive