Wednesday, September 18, 2024
20 C
Calgary

قوانین نانوشته زندگی در کلگری برای فصل زمستان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هر شهری قوانین نانوشته‌ای را دارد که تجربه زیستی ساکنین آنها را تعیین می‌کند. در این مطلب با قوانین نانوشته زندگی در کلگری در فصل زمستان آشنا می‌شویم.

همیشه کاردک یخ‌زدایی شیشه ماشین همراه داشته باشید

اگر می‌خواهید در روزهای برفی با خودروی شخصی تردد کنید حتما باید کاردک یخ‌زدایی شیشه  داشته باشید. هوای کلگری غیرقابل پیشبینی است و طوفان برفی هر لحظه می‌تواند از راه برسد.

چند لایه لباس روی هم بپوشید

کلگری همیشه تغییرات آنی آب‌وهوا را تجربه می‌کند، به همین دلیل باید چند لایه لباس بپوشید تا در صورت نیاز آن‌ها را کم یا زیاد کنید.

کفش زمستانی را نیم سایز بزرگ‌تر بخرید

به خاطر داشته باشید که کفش زمستانی را نیم سایز بزرگتر بگیرید، زیرا باید در هوای قطبی کلگری آن را با جوراب پشمی و بسیار گرم بپوشید.

اسم شهر را به درستی تلفظ کنید

ساکنین کلگری به درستی می‌دانند که نباید حرف a در واژه Calgary را تلفظ کنند. همچنین نباید اسم شهر را مانند ویدئوهای وایرال شده در تیک‌ تاک تلفظ کرد.

استفاده از ضدآفتاب در زمستان نیز ضروری است

حتی در روزهای سرد زمستانی نیز باید از ضدآفتاب استفاده کنید. توجه داشته باشید که انعکاس نور خورشید از روی برف بسیار مضر است و خطرات بسیاری برای پوست و چشم‌ دارد.

همیشه برنامه حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی را چک کنید

هرکس که در کلگری زندگی می‌کند بخوبی می‌داند که سیستم حمل و نقل شهر قابل اعتماد نیست. برای همین در روزهای سرد زمستان باید حتما از قبل برنامه حرکت اتوبوس و قطار را چک کرد.

منبع: Daily Hive