Wednesday, September 18, 2024
19 C
Calgary

شهرداری ادمونتون نیروی جدید استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهرداری ادمونتون در حال حاضر فرصت‌های شغلی گوناگون دارد که دستمزد سالانه آن‌ها تا سقف ۱۰۰ هزار دلار نیز می‌رسد. در این مطلب با برخی از بهترین مشاغل موجود آشنا می‌شویم.

تحلیلگرد کسب و کار

متقاضیان این شغل بعنوان تحلیلگر کسب و کار و با هدف افزایش بهره‌وری و همسویی شرکت‌های وابسته با شهرداری، فعالیت می‌کنند. شما مسئول توسعه و اجرای استراتژی‌ها، سیاست‌ها و رویه‌ها خواهید بود.

دستمزد: از ۹۶٬۲۷۷۷ تا ۱۲۱٬۵۸۸ دلار در سال

اینجا درخواست دهید

دستیار زمان‌بندی سیستم حمل‌ونقل

دستیار زمان‌بندی نقش مهمی در تسهیل خدمات حمل‌و‌نقل عمومی ادمونتون ایفا می‌کند. نظارت بر تغییرات برنامه‌ها شامل جدول‌های زمانی، نقشه‌ها، جدول کاری و گزارش‌ها از وظایف شما به شمار می‌روند.

دستمزد: ۸۵٬۸۴۶ دلار در سال

اینجا درخواست بدهید

نماینده شهرداری در سالن‌های ورزشی

در این شغل باید بعنوان نمانیده شهرداری در مراکز تناسب‌ اندام، باشگاه‌ها، زمین‌های بازی سرپوشیده و سالن‌های ورزشی فعالیت کنید. همچنین مسئول برگزاری تور بازدید از امکانات، نظارت بر موجودی تجهیرات و ارائه اطلاعات موردنیاز بازدیدکنندگان هستید.

دستمزد: از ۱۹.۸۴ تا ۲۳.۱۳ دلار در ساعت

اینجا درخواست بدهید

تعمیرکار ریل قطار شهری

اگر به ایمنی مسافران قطار شهری ادمونتون اهمیت می‌دهید، این شغل برای شما است. تعمیر و نگهداری ریل‌ها و تعمیرات روزانه خطوط ریلی LRT از وظایف این پست به شمار می‌روند

دستمزد: ۷۱٬۳۷۰ دلار در سال

اینجا درخواست بدهید

افسر ارتباطات اضطراری

اگر توانایی کار در محیط‌های پر از استرس و تصمیم‌گیری سریع را دارید، حتما برای این شغل درخواست دهید. شهرداری ادمونتون به دنبال کسی می‌گردد تا به تماس‌های اضطراری و غیراضطراری پاسخ دهد.

دستمزد: از ۵۸٬۶۹۸ تا ۶۶٬۹۸۵ دلار در سال

اینجا درخواست بدهید

افسر امنیت ساختمان‌سازی

شما در این شغل مسئول بررسی نقشه‌ها و ارزیابی درخواست مجوز برای ساختمان‌سازی و بازسازی ساختمان‌ها و همچنین راهنمایی متقاضیان دریافت مجوز هستید.

دستمزد: از ۹۳٬۰۶۶ تا ۱۱۶٬۹۵۷ دلار در سال

اینجا درخواست بدهید

حسابدار

متقاضیان این شغل امور حسابداری فنی و گزارش‌ها را به حسابدار ارشد تیم مالی و پروژه‌های سرمایه‌ای شهرداری ادمونتون ارائه می‌دهند.

دستمزد: از ۸۵٬۰۳۷ تا ۱۰۶٬۷۶۱ دلار در سال

اینجا درخواست بدهید

تحلیلگر برنامه‌ریزی نیروی کار

این تحلیلگر وظیفه برنامه‌ریزی، پیش‌بینی، زمان‌بندی و گزارش‌دهی بخش ۳۱۱ شهرداری را بر عهده دارد. نقش شما بسیار کلیدی است و با تشخیص فرصت‌های مالی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ارتقای بهره‌وری و افزایش کارایی عملیاتی در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک، کمک می‌کنید.

دستمزد: از ۶۱٬۶۶۷ تا ۷۷٬۲۵۸ دلار در سال

اینجا درخواست بدهید

منبع: Daily Hive