Thursday, September 19, 2024
7.4 C
Calgary

لوکیشن‌های رویایی ویکتوریا برای پیشنهاد ازدواج

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

وجود لوکیشن‌های خیره‌کننده، رستوران‌های عالی و سواحل تماشایی باعث شده تا گریتر ویکتوریا به یکی از بهترین شهرهای کانادا برای پروپوزال تبدیل شود. در این مطلب با برخی از لوکیشن‌های رویایی ویکتوریا برای پیشنهاد ازدواج آشنا می‌شویم.

East Sooke Park

اگر به دنبال یک فضای باز با جاذبه‌های طبیعی دیدنی مانند مسیرهای جنگلی، چشم‌انداز کوهستانی و سواحل آرام می‌گردید باید به پارک East Sooke بروید. این منطقه لوکیشن‌های خلوت و بی‌نظیر برای ارائه پیشنهاد ازدواج دارد.

Gonzales Hill Observatory

Centre of the Universe

رصدخانه Gonzales Hill در سال ۱۹۱۴ ساخته شده و چشم‌اندازی پانوراما به تنگه Juan de Fuca، Olympic Range و Sooke Hills دارد. بدون شک اگر هنگام غروب خورشید در این نقطه پیشنهاد ازدواج دهید پاسخ مثبت دریافت می‌کنید.

Mystic Beach

ساحل Mystic، در ونکوور آیلند با صخره‌های تماشایی یک فضای رویایی را برای پروپوژال خلق کرده است. پس حتما این لحظات رومانتیک را در فضای آرام با منظره آبشارهای بلند بگذرانید.

Sombrio Beach

یکی از بهترین گزینه‌ها برای پروپوزال سواحل Sombrio در ونکوور آیلند است. این منطقه با جنگل‌های انبوه و آبشارهای دیدنی تا ابد در ذهن شما نقش خواهد بست.

The Empress Hotel

اگر به دنبال یک فضای لوکس می‌گردید به رستوان Q در هتل Empress بروید. تزئینات هتل Empress ترکیبی از المان‌های مدرن و کلاسیک هستند و فضایی منحصربه‌فرد برای ارائه پیشنهاد ازدواج دارد. شما می‌توانید یک جشن تمام عیار را با سفارش بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها ترتیب دهید.

Il Terrazzo

رستوران ایتالیایی Il Terrazzo از بهترین لوکیشن‌های ویکتوریا برای پیشنهاد ازدواج است. اگر می‌خواهید برای عشق زندگیتان یک خاطره به‌یادماندنی بسازید، درخواست خود را زیر نور شمع‌های این رستوران ارائه دهید.

Goldstream Provincial Park

آبشارهای دیدنی و مسیرهای جنگلی Goldstream محیطی ویژه برای عشاق فراهم کرده‌اند. پس پیشنهاد خود را پای یکی از آبشارهای بلند منطقه ارائه دهید.

Ogden Point

اگر پیشنهاد ازدواج را هنگام غروب و در نور جادویی اقیانوس مطرح کنید، به هیچ عنوان پاسخ منفی دریافت نخواهید کرد. فضای آرام اسکله، محیط رمانتیک و غروب خورشید بهترین ترکیب ممکن را پدید می‌آورند.

Saxe Point Park

تنگه Juan de Fuca و کوه‌های Olympic در Saxe Point بازدیدکنندگان چندانی در طول سال ندارد. به این ترتیب می‌توانید از محیط خلوت و آرام پارک برای ارائه پیشنهاد ازدواج نهایت استفاده را ببرید.

منبع: Daily Hive