Wednesday, September 18, 2024
19 C
Calgary

ده محله بی‌‌نظیر در کانادا برای زندگی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

وبسایت Re/Max بتازگی با همکاری شرکت Local Logic یک گزارش از ده محله بی‌نظیر کانادا برای زندگی را، منتشر کرده است.

داده‌های این گزارش با استفاده از یک نظرسنجی بدست آمده‌اند. در این مطالعه معیارهایی چون قدرت خرید، نزدیکی به محل کار، مسیرهای پیاده‌روی، دسترسی به فضای سبز و پارک، نزدیکی به مراکز بهداشتی و درمانی، تراکم محله، نزدیکی به حمل‌ونقل عمومی، امنیت جاده‌ها، نزدیکی به مهدکودک و مدرسه، دسترسی به مسیرهای دوچرخه‌سواری و تنوع فرهنگی و نژادی، مدنظر بوده‌اند.

قدرت خرید با ۴۴٪ و پس از آن امنیت محله و مسیرهای پیاده‌روی، مهمترین اولویت‌های شرکت‌کنندگان در نظرسنجی بوده‌اند.

در ادامه با ده محله بی‌نظیر در کانادا برای زندگی آشنا می‌شویم.

Downtown West End, Calgary, Alberta

محله Downtown West End طی سال‌های اخیر به دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر، شاهد توسعه مسیرهای پیاده‌روی بوده است. وجود مسیرهای دوچرخه‌سواری و دسترسی به حمل‌ونقل عمومی از دیگر امتیازهای این محله هستند.

Daniel McIntyre, Winnipeg, Manitoba

محله Daniel Mclntyre بسیار آرام و مناسب خانواده‌ها است. شما می‌توانید خانه‌های مستقل بسیار در آن پیدا کنید، پیاده‌روهای استاندارد داشته و دسترسی عالی به مدارس و پارک‌ها دارد. همچنین وجود چندین مسیر اتوبوس و بزرگراه‌ باعث شده تا گزینه‌های مختلف برای حمل‌ونقل وجود داشته باشد.

Oliver/Wîhkwêntôwin, Edmonton, Alberta

محله Oliver که بزودی به Wîhkwêntôwin، به معنای “دایره دوستی” تغییر نام می‌دهد، از بهترین نقاط کانادا برای زندگی به شمار می‌رود. این محله پرجمعیت با آپارتمان‌های فراوان و فضای سرزنده، گزینه‌ای عالی برای جوانان است.

Heritage, Regina, Saskatchewan

محله Heritage از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های کانادا در شرق رجینا است. وجود خانه‌های تاریخی حال و هوای خاصی به آن بخشیده و امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

​Sandy Hill, Ottawa, Ontario

محله Sandy Hill در نزدیکی دانشگاه اتاوا واقع شده و فضایی مدرن برای جوانان و فعالیت‌های اجتماعی دارد. شما می‌توانید به مرکز خرید Rideau Centre بروید، پیاده‌روی کنید و وارد سیستم حمل‌ونقل عمومی شوید. این منطقه در فاصله چند دقیقه‌ای از Parliament Hill قرار دارد.

Quinpool Area, Halifax, Nova Scotia

محله Quinpool Area خانه هتل آتلانتیک، سالن تئاتر آکسفورد، بهترین رستوران‌ها و بیش از ۱۲۰ بیزینس مختلف است. این منطقه یک کمربند تجاری بوده که بین بخش شمالی و جنوبی کلگری قرار دارد.

Westmount, Saskatoon, Saskatchewan

در محله Westmount خانه‌های مستقل فراوان وجود دارد که بسیاری از آن‌ها پیش از سال ۱۹۶۰ ساخته شده‌اند. این منطقه اقتصادی و خانواده‌پسند برای رشد کودکان بسیار ایده‌آل بوده و تعداد مالکین آن از مستاجرها بیشتر است.

Le Sud-Ouest, Montreal, Quebec

ساختمان‌های محله Le Sud-Ouest، معماری اروپایی را به زیبایی نمایش می‌دهد. وجود فضاهای مدرن، قیمت‌ اقتصادی املاک و امکانات شهری بی‌نظیر مانند پارک‌ها، از مهمترین جاذبه‌های آن هستند.

Old Town, Toronto, Ontario

محله Old Town بخاطر فواره معروف در Berczy Park، و بازار سنت لارنس شهرت دارد. از مهمترین نقاط آن می‌توان به Flatiron Building، St. James Cathedral و Distillery District اشاره کرد. بسیاری از املاک این منطقه آپارتمان و کاندو است و مسیرهای پیاده‌روی بسیاری دارد.

Corktown, Hamilton, Ontario

محله سرزنده Corktown مدارس متعدد، طبیعت شگفت‌انگیز و مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری دارد و ترکیب معماری قدیمی و مدرن را به زیبایی نمایش می‌دهد.

منبع: Daily Hive