Thursday, September 19, 2024
12.3 C
Calgary

تخفیف 25 درصدی ایر کانادا را از دست ندهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت ایر کانادا با هدف جلب رضایت و قدردانی از مشتریان، تخفیف‌ها و امتیازهایی را برای مدت محدود در نظر گرفته است.

این شرکت هواپیمایی طی هفته‌های اخیر و در پی تصمیم خلبان‌ها برای برگزاری اعتصاب، دچار بحران و بی‌ثباتی شد. اما با امضای قرارداد آزمایشی چهارساله بین ایر کانادا و Air Line Pilots Association (ALPA) که بیش از 5,200 خلبان شرکت در آن عضو هستند، حال دوباره وضعیت نرمال به این خط هوایی بازگشته است.

در اطلاعیه ایر کانادا آمده: “این توافق جدید جنبه مشارکت و حرفه‌ای بودن خلبان‌های ایر کانادا را به رسمیت می‌شناسد و چارچوبی را برای رشد خطوط هوایی در آینده فراهم می‌کند. شروط توافق جدید، تا زمان تصویب نهایی، محرمانه باقی می‌مانند. انتظار می‌رود این توافق طی ماه آینده و توسط هیئت مدیره ایر کانادا تایید شود.”

ایر کانادا اعلام کرده که آن دسته از مشتریان که به دلیل نگرانی از برگزاری اعتصاب زمان پروازهای خود بین تاریخ 15 تا 23 سپتامبر را تغییر داده‌اند، می‌توانند دوباره آن را به تاریخ پیشین بازگردانند.

علاوه بر این ایر کانادا یک تخفیف 25 درصدی جدید را همراه با 2,500 امتیاز Aeroplan اضافی به مسافران ارائه می‌دهد. این اقدام برای پاسداشت از شکیبایی و قدردانی از مسافران انجام می‌شود.

پروازهای Economy (استاندارد)، Premium Economy Lowest و Business Class Lowest واجد دریافت این تخفیف هستند.

شما می‌توانید تا ساعت 11:59 pm روز چهارشنبه 18 سپتامبر پرواز خود را با بهره‌مندی از این تخفیف اضافی، رزرو کنید. توجه داشته باشید که تنها پروازهای بین تاریخ 28 سپتامبر و 31 مه 2025 می‌توانند از تخفیف برخوردار شوند.

پرواز در این تاریخ‌ها نیز بدون تخفیف است: 16 تا 23 دسامبر، 27 دسامبر 2024 تا 5 ژانویه 2025، 13 تا 18 فوریه، 7 تا 9 مارس، 14 تا 16 مارس.

مسافرانی برخی از فرودگاه‌های کانادا علاوه بر این تخفیف از امتیاز Aeroplan، ووچرهای لانژ، اسنک‌ها و … بهره‌مند می‌شوند.

شما می‌توانید جزئیات بیشتر را در اینجا مطالعه کنید.

منبع: Daily Hive