Sunday, September 29, 2024
9.1 C
Calgary

معرفی شش محله بی‌نظیر شهر کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری محله‌های گوناگون دارد، اما معماری و جاذبه‌های فرهنگی و هنری برخی از آن‌ها را نباید از دست داد. در این مطلب با شش محله بی‌نظیر شهر کلگری آشنا می‌شویم.

Brittania

محله لوکس Brittania با خانه‌های گران‌قیمت، فروشگاه‌های فراوان و باشگاه‌های مدرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. مسیرهای پیاده‌روی و ساختمان‌های با معماری تماشایی را می‌توان در حاشیه رودخانه البو پیدا کرد. حتما به Village Ice Cream مراجعه و بستنی‌های آن را امتحان کنید. کافه گرم و صمیمی Primary Colours را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Bridgeland

محله Bridgeland از مدرن‌ترین نقاط کلگری در نزدیکی رودخانه Bow بوده و فضایی بی‌نظیر برای شب‌نشینی و پیاده‌روی دوستانه دارد. یکی از معروف‌ترین نقاط آن داروخانه قدیمی Luke’s Drug Mart است.

Marda Loop

محله Marda Loop با غذاخوری‌ها و فضای هنری خود توانسته محبوبیت بالایی بین ساکنین کلگری پیدا کند. بسیاری از فروشگاه‌ها و ساختمان‌های این منطقه شبیه خیابان‌های انگلیسی طراحی شده‌اند. همچنین بزرگترین مرکز هنری کلگری بنام CSpace در این محله قرار دارد. برای امتحان طعم‌های جدید غذا حتما به Le Comptoir by Francois سر بزنید.

Inglewood

محله Inglewood از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین نقاط کلگری است. فروشگاه‌های این منطقه از جمله Stash و Spice Merchant برای خرید هدایای خاص ایده‌آل هستند. شما می‌توانید به بازدید از ساختمان‌های قدیمی مانند Fort Calgary و Deane House و خانه‌های جنزده مختلف بروید

Kensington

اگر می‌خواهید به دور از شلوغی و هرج‌ومرج در مرکز شهر قدم بزنید، به محله Kensington بروید. از جاذبه‌های این محله می‌توان به Plaza Theatre اشاره کرد که همیشه فیلم‌های روز دنیا و برترین آثار تاریخ سینما را نمایش می‌دهد. پارک رایلی نیز از دیگر نقاط محبوب این منطقه است.

Crescent Heights

یکی از بهترین چشم‌اندازهای کلگری را می‌توان از محله Crescent Heights تماشا کرد. شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه در Memorial Drive به بالای تپه برسید و مناظر را نظاره‌گر باشید. اگر اهل پیاده‌روی نیستید با خودرو به بالای تپه بروید. حتما شیک‌های خوشمزه Peter را امتحان کنید.

منبع: Daily Hive