Thursday, September 19, 2024
19.2 C
Calgary

معرفی بهترین محله‌های ادمونتون برای زندگی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهر ادمونتون بخاطر فستیوال‌های گوناگون، معماری تماشایی، وجود پارک‌های گوناگون، موزه‌های بسیار و همچنین قیمت بسیار رقابتی مسکن، محیطی مستعد برای پیشرفت دارد. در این مطلب با بهترین محله‌های ادمونتون برای زندگی آشنا می‌شویم.

Old Strathcona/Whyte Avenue

محله تاریخی Old Strathcona با بوتیک‌های و رستوران‌های فراوان، زندگی شبانه و فضای هنری خود، برای کسانی که از زندگی پر جنب‌وجوش لذت می‌برند، کاملا ایده‌آل است.

Oliver

محله Oliver به داشتن ساختمان‌ها مرتفع و پرتراکم، دسترسی به مراکز خرید، رستوران‌ها و چشم‌انداز دیدنی به رودخانه، شهرت دارد.

Garneau

محله Garneau در نزدیکی دانشگاه آلبرتا برخی از زیباترین خیابان‌ها و ساختمان‌های شهر را در خود جای داده است. در اینجا فستیوال‌های فرهنگی گوناگون برگزار می‌شود و می‌توانید به رستوران‌ها، کافه‌ها و زندگی شبانه دسترسی داشته باشید.

Westmount/124th Street

محله Westmount با داشتن بازار بزرگ، رستوران‌های متعدد، گالری‌های هنری و چشم‌انداز خیره‌کننده، محبوبیت بسیار زیادی دارد. با برگزاری جشنواره زمستانی All is Bright این محله Westmount حال‌وهوای ویژه‌ای پیدا می‌کند.

Highlands

یکی از نواحی نچندان معروف ادمونتون در ساحل شمالی رودخانه قرار دارد. محله Highlands با ساختمان‌های زیبا و خانه‌های تاریخی مانند عمارت Magrath دارای فضایی بی‌نظیر و خیابان‌های پردرخت است.

Glenora

محله Glenora، با چشم‌انداز رودخانه و املاک لوکس، از گران‌ترین نقاط ادمونتون است. معماری بی‌نظیر ساختمان‌ها و کافه‌های جذاب آن باعث شده تا برای پیاده‌روی کاملا ایده‌آل باشد.

Ritchie

در محله Ritchie می‌توانید به Grindstone Theatre، Ace Coffee Roasters، Under the High Wheel و فروشگاه‌ها و رستوران‌های فراوان دسترسی داشته باشید. این محله خانه اول Happy Beer Street است که نقش پررنگی در رشد صنعت آبجوسازی ادمونتون دارد.

Alberta Avenue

محله Alberta Avenue از تنوع فرهنگی بسیار برخوردار است. شما می‌توانید رستوران‌های مختلف با انواع غذاهای خوشمزه را در این منطقه پیدا کنید.

Griesbach

محله Griesbach فضاهای سبز بسیار دارد. این محله به مرکز شهر نزدیک است و فضایی آرام را برای زندگی شهروندان فراهم می‌کند.

منبع: Daily Hive