Sunday, September 29, 2024
9.1 C
Calgary

کشف بیش از ۱۵۰۰ مدرک شناسایی سرقتی در مترو ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بتازگی پلیس New Westminster موفق به کشف تعداد قابل‌توجهی مدرک شناسایی سرقتی شده که شامل کارت بانکی، کارت شناسایی، پاسپورت و … می‌شوند.

طبق این گزارش نیروهای پلبس در تاریخ 11 سپتامبر و هنگام رسیدگی به موضوعی نامرتبط در محله Uptown موفق شدند ۸۰۰۰ پاکت پستی سرقتی، ۱۵۰۰ کارت بانکی و کارت شناسایی سرقتی یا تقلبی و ۵۰ پاسپورت سرقتی را کشف کنند. یک سلاح گرم و چند سلاح قلابی نیز در محل کشف شدند.

نیروهای پلیس با توجه به تعداد زیاد کشفیات، پس از پایان تحقیقات مدارک را به دادستانی بریتیش‌کلمبیا تحویل می‌دهد. اتهامات وارد شده شامل نگهداری از سلاح گرم، سرقت از پست، سرقت هویت و کلاهبرداری با کارت اعتباری می‌شوند.

پس اگر مدارک خود را گم کرده‌اید و گمان می‌کنید در بین کشفیات اخیر است، با مراجعه به اداره پلیس محلی و گزارشی در اینباره تنظیم کنید.

در بیانیه پلیس آمده: « کلاهبرداری با کارت اعتباری و سرقت هویت جرایم مداخله‌گر هستند و موجب بروز مشکلات جدی برای افراد و کسب‌وکارها می‌شوند. ما به شهروندان توصیه می‌کنیم به طور مداوم حساب بانکی و کارت اعتباری خود را بررسی کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را به پلیس گزارش دهند.»

منبع: Daily Hive