Sunday, September 29, 2024
9.1 C
Calgary

استخدام نیرو در دو سازمان بهداشتی کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سازمان بهداشت کانادا (Health Canada) و آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) به دنبال جذب نیرو در موقعیت‌های شغلی گوناگون هستند.

سازمان بهداشت کانادا مسئول حفظ و بهبود سلامت کانادایی‌ها است و آژانس بهداشت عمومی نیز وظیفه پیشگیری از بیماری‌ها، واکنش به شیوع پاندمی‌ها و آمادگی در شرایط اضطراری را، بر عهده دارد. هم‌اکنون بیش از ده هزار نفر در سازمان بهداشت کانادا و بیش از چهار هزار نفر در آژانس بهداشت عمومی کانادا مشغول به کار هستند. این دو سازمان در نقاط مختلف و مشاغل گوناگون مانند پشتیبانی، اداری و مدیریتی نیرو می‌خواهند

فرصت‌های شغلی موجود موقت هستند، به عبارت دیگر نیروهای استخدامی برای ۹۰ روز یا کمتر استخدام می‌شوند. شما در این مشاغل جایگزین کسانی خواهید شد که بخاطر بیمار، مرخصی یا هر دلیل دیگر در دسترس نیستند.

در آگهی استخدام آماده: «سازمان بهداشت کانادا جزو ۱۰۰ کارفرمای برتر کشور در سال ۲۰۲۱ بوده و از سال ۲۰۱۵ تاکنون بعنوان کارفرمای برتر برای جوانان انتخاب شده است. همچنین در سال ۲۰۱۰ موفق به کسب عنوان بهترین کارفرمای چندفرهنگی شد.»

دستمزد: سالانه بین ۵۰٬۸۲۱ تا ۷۰٬۶۲۲ دلار. برای مشاهده اطلاعات کامل به اینجا مراجعه کنید.

شرایط: شهروندان کانادا و کسانی که اقامت دائم دارند و حتی خارج از کانادا زندگی می‌کنند برای این مشاغل واجد شرایط هستند. افراد دارای سابقه کار در اولویت هستند.

مدارک موردنیاز: حداقل مدرک موردنیاز دیپلم دبیرستان است.

شما می‌توانید رزومه خود را در این اینجا آپلود کنید. این کار بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان می‌برد و ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ آخرین مهلت برای ارسال است.

منبع: Daily Hive