Sunday, September 29, 2024
9.1 C
Calgary

امتیاز ناامیدکننده فرودگاه کلگری در گزارش JD Power

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

گزارش جدید JD Power که فرودگاه‌های آمریکای شمالی را رتبه‌بندی می‌کند، امتیاز پایینی به فرودگاه YYC داده است.

در این مطالعه بر اساس میزان رضایت مسافران، به فرودگاه‌های آمریکای شمالی امتیاز داده می‌شود. فرودگاه John Wayne در Orange County با کسب امتیاز 687 از 1000 در جایگاه نخست قرار گرفته و پس از آن فرودگاه Tampa International با امتیاز 685 و فرودگاه Kansas City International با امتیاز 683 در رتبه‌های دوم و سوم هستند.

مایکل تایلر، مدیر سفر، اقامت و فروش JD Power، در اینباره گفت: “تقاضای بسیار بالا برای سفرهای هوایی در آمریکای شمالی، با وجود رشد ادامه‌دار هزینه‌های پرواز، سفر زمینی، هتل و تقریبا تمامی خدمات و محصولات عرضه شده در این حوزه، همچنان ادامه دارد.”

او افزود: “بیشتر مسافران هنوز از تجربه سفر خود راضی هستند. با اینحال شاهد کاهش خرید توسط مسافران هستیم و میانگین مبلغ صرف شده به ازای هر نفر در ترمینال‌ها، در مقایسه با سال گذشته، به طرز چشمگیر کاهش پیدا کرده است.”

این نوزدهمین گزارش North America Airport Satisfaction Study بوده که با اعمال برخی تغییرات در سال 2024 منتشر می‌شود.

مطالعه اخیر با انجام 26,290 مورد نظرسنجی از شهروندان آمریکایی و کانادایی که حداقل طی 30 روز گذشته از فرودگاهی در این دو کشور سفر کرده‌اند، تهیه شده است. این گزارش تجربه مسافران در فرودگاه مبدا و مقصد (همچنین فرودگاه ثالث در پروازهای دو مقصده) را در نظر می‌گیرد. این بررسی بین آگوست 2023 تا جولای 2024 انجام شده است.

منبع: Daily Hive