Sunday, September 29, 2024
8.4 C
Calgary

هفت شهر کانادا با بالاترین شاخص کیفیت زندگی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال شهری جدید برای زندگی می‌گردید حتما گزارش اخیر Moving Waldo درباره شهرهای کانادا با بالاترین شاخص کیفیت زندگی را مطالعه کنید.

این شرکت که در حوزه ارائه خدمات اسباب‌کشی فعالیت می‌کند به شهرهای مختلف بر اساس فاکتورهای کیفیت زندگی، امنیت، مقرون‌به‌صرفه‌ بودن، فرصت‌های شغلی، کیفیت آموزش، دسترسی به حمل‌ونقل عمومی، پاکیزگی محیطی و دسترسی به امکانات تفریحی و پارک‌ها، امتیاز داده است.

در این مطلب با هفت شهر کانادا با بالاترین شاخص کیفیت زندگی آشنا می‌شویم.

7- Durham Region, Ontario (Oshawa/ Whitby/Ajax)

شاخص جرم و جنایت: 44.44

میانگین اجاره‌بهای آپارتمان تکخواب: 1,707 دلار

میانگین قیمت ملک: 1,097,300 دلار

منطقه Durham Region در انتاریو امکانات گوناگون مانند چشم‌انداز ساحلی، فضای سبز وسیع و سواحل بی‌نظیر را در خود جای داده است. این ناحیه امنیت بالا دارد، اما قیمت املاک آن قدری بالاست. این شهر در مقایسه با تورنتو کیفیت زندگی بالاتری ارائه می‌دهد و بدون شک برای زندگی و مهاجرت جذابیت‌های بسیاری دارد.

6- Fredericton, New Brunswick

شاخص جرم و جنایت: 101.5

میانگین اجاره‌بهای آپارتمان تکخواب: 1,250 دلار

میانگین قیمت ملک: 308,300 دلار

مرکز استان نیو برانزویک بخاطر جذابیت محلی، تاریخ و حس کلی روابط اجتماعی خود شهرت دارد. بیشتر جمعیت این شهر به زبان فرانسه صحبت می‌کنند، با اینحال اهالی با زبان انگلیسی ناآشنا نیستند. بنابراین اگر به دنبال فعالیت در مشاغل دولتی می‌گردید نباید نگران یادگیری زبان فرانسه باشید.

5- Oak Bay, BC

شاخص جرم و جنایت: 29.64

میانگین اجاره‌بهای آپارتمان تکخواب: 2,244 دلار

میانگین قیمت ملک: 872,600 دلار

این شهر تماشایی در ونکوور آیلند یک مقصد بی‌نظیر زندگی، مخصوصا برای دوستداران طبیعت است. علاوه بر این زیرساخت آموزشی عالی داشته و شاخص شدت جرم پایینی نیز دارد.

4- Lévis, Quebec

شاخص جرم و جنایت: 29.52

میانگین اجاره‌بهای آپارتمان تکخواب: 1.388 دلار

میانگین قیمت ملک: 533,100 دلار

اگر اهل طبیعت و ماجراجویی هستید شهر Lévis بهترین مقصد مهاجرت برای شما است. این منطقه درست خارج از شهر کبک و در فاصله نزدیک از پارک‌های ملی قرار دارد و می‌توانید از مسیرهای پیاده‌روی و اردوگاه‌های موجود نهایت استفاده را ببرید. اگر می‌خواهید به این شهر زیبا مهاجرت کنید باید حتما آشنایی اولیه با زبان فرانسه داشته باشید.

3- LaSalle, Ontario

شاخص جرم و جنایت: 29.10

میانگین اجاره‌بهای آپارتمان تکخواب: 1,424 دلار

میانگین قیمت ملک: 983,855 دلار

شاخص شدت جرم پایین، پارک‌های زیبا، مسیرهای دوچرخه‌سواری و برگزاری رویدادهای اجتماعی شاد و جذاب از مهمترین ویژگی‌های شهر LaSalle هستند. امنیت بالای این شهر باعث می‌شود تا بسیاری برای تشکیل خانواده و تربیت فرزند به آن مهاجرت کنند. فاصله شهر با ویندزور حدود 20 دقیقه است، به این ترتیب می‌توان خیلی راحت از امکانات آن نیز بهره‌مند شد.

2- Wellington County, Ontario

شاخص جرم و جنایت: 27.37

میانگین اجاره‌بهای آپارتمان تکخواب: 2,115 دلار (مرکز شهر)

میانگین قیمت ملک: 533,100 دلار (شمال شهر)

یکی از مهمترین مزیت‌های زندگی در Wellington County فاصله نزدیک آن با شهرهای دیگر چون برمپتون، میسیساوگا، کیچنر و مرکز تورنتو است. البته به دلیل ضعیف بودن سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر باید ترددهای خود را با اتومبیل شخصی انجام دهید. این شهر دارای شاخص جرم پایین و پارک‌های شگفت‌انگیز است، موضوعی که ماجراجویی در دل طبیعت را بسیار لذت‌بخش می‌کند.

1- Calgary, Alberta

شاخص جرم و جنایت: 72.47

میانگین اجاره‌بهای آپارتمان تکخواب: 1,841 دلار

میانگین قیمت ملک: 588,600 دلار

کلگری در مقایسه با دیگر کلانشهرهای کشور امنیت بیشتری دارد و فرصت‌های شغلی متنوع و پرتعداد را ارائه می‌دهد. علاوه بر این برای امکانات بسیاری برای زندگی داشته و میزبان رویدادها و فستیوال‌های جذاب است. یکی دیگر از مزیت‌های زندگی در کلگری فاصله یک ساعات و 20 دقیقه‌ای آن از بنف است که بسیاری آن را زیباترین نقطه بر روی کره خاکی می‌دانند.

منبع: Daily Hive