Sunday, September 29, 2024
8.4 C
Calgary

تجربه سیب‌چینی در باغ‌های اطراف ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر پاییز فصل موردعلاقه شماست و از بودن در دل طبیعت لذت می‌برید، حتما باید سیب‌چینی در باغات اطراف ونکوور را تجربه کنید. در این مطلب با چهار باغ تماشایی که این روزها پذیرای علاقه‌مندان هستند، آشنا می‌شویم.

Taves Family Farms

باغ‌های سیب Taves Family Farms در ابوتسفورد به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر چیدن سیب از کارگاه سرکه‌سازی و غرفه‌های فروش میوه‌ها و محصولات تازه نیز، دیدن کنید.

آدرس: 333 Gladwin Road, Abbotsford

تلفن: 604-853-3108

Instagram

Willow View Farms

نژادهای سیب McIntosh، Fuji، Jonagold، Ambrosia، Bramley و Boskoop باغ Willow View در ماه سپتامبر آماده چیدن می‌شوند و بسیاری را به سمت خود می‌کشانند. همچنین شما می‌توانید از مزارع کدو تنبل نیز دیدن کنید.

آدرس: 288 McCallum Road, Abbotsford

تلفن: 604-854-8710

Instagram

Murphy’s Christmas Tree Farm and Fruit Orchard

شما می‌توانید با رزرو وقت به مزارع Murphy’s Christmas Tree Farm and Fruit Orchard بروید و از چیدن سیب‌های رسیده و خوشمزه لذت ببرید. یک سطل بزرگ انتخاب کنید و سیب‌های محبوب Florina، Gala، Gravenstein، Jona Gold، Spartan و Golden را به خانه ببرید.

آدرس: 25377 124 Avenue, Maple Ridge

تلفن: 604 479-0187

Instagram

2024 UBC Apple Festival

جشن بزرگ سیب‌چینی امسال UBC Apple برای سی‌و‌سومین دوره برگزار خواهد شد. این جشنواره بی‌نظیر با نژادهای سیب گوناگون تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. شما می‌توانید از برنامه‌های سرگرم‌کننده، فروش سیب و نمایشگاه غذا نیز دیدن کنید.

زمان: ۱۹ و ۲۰ اکتبر

ساعت: از ۱۱ صبح تا ۲ ظهر

آدرس: UBC Botanical Garden — 6804 SW Marine Drive, Vancouver

یرای تهیه بلیت به اینجا مراجعه کنید. ورود کودکان ۷ ساله یا کوچکتر همراه با بزرگسال رایگان است.

منبع: Daily Hive