Friday, October 4, 2024
12.1 C
Calgary

برپایی فستیوال بین‌المللی شراب در ویکتوریا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رویداد بی‌نظیر Victoria International Wine Festival بار دیگر در روزهای آتی به شهر ویکتوریا باز می‌گردد.

طبق برنامه‌ریزی‌ها فستیوال VICWF در روزهای 4 و 5 اکتبر در Victoria Conference Centre برگزار خواهد شد. شما می‌توانید در این رویداد 367 نوع شراب 113 تولیدکننده مختلف از 18 کشور جهان را امتحان کنید.

این برنامه جنبه آموزشی نیز دارد و بخش‌هایی چون تست شراب، سمینارها، کلاس‌هایی با هدف افزایش دانش شرکت‌کنندگان درباره شراب و … در آن گنجانده شده است.

دیوید بین، مدیر این فستیوال، در اینباره گفت: “ما می‌خواهیم یک فستیوال فراگیر ایجاد کنیم که دانش همه، از افراد آماتور گرفته تا عاشقان شراب را، درباره این نوشیدنی بالا ببرد. در این رویداد هر مهمان یک کتابچه دریافت می‌کند تا موارد علاقه‌مندی خود را یادداشت کرده و حرف‌هایی شنیدنی برای مهمانی شام بعدی خود گردآوری کند.”

جشنواره VICWF هر سال بر منطقه‌ای ویژه تمرکز می‌کند و امسال ریوخا در کانون توجهات خواهد بود. بنابراین ده تولیدکننده شراب تلاش ریوخا تلاش خواهند کرد تا تاریخچه و طعم شراب این منطقه در اسپانیا را به بازدیدکنندگان ارائه دهند.

در کنار این مدیران و نمایندگان تولیدکنندگان شراب از سراسر جهان در این فستیوال حضور پیدا می‌کنند. به این ترتیب شما می‌توانید تجربه‌ای آموزشی و جذاب درباره جنبه‌های مختلف شراب، از کشورهای گوناگون، کسب کنید.

Victoria International Wine Festival

تاریخ: جمعه 4 اکتبر و شنبه 5 اکتبر

آدرس: Victoria Conference Centre – 720 Douglas Street, Victoria

بلیت‌ها به قیمت 52 تا 218 دلار در اینجا فروخته می‌شوند

منبع: Daily Hive