Friday, October 4, 2024
19.7 C
Calgary

پیشنهاد ویژه Taco Bell در روز جهانی تاکو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رستوران زنجیره Taco Bell تصمیم دارد در تاریخ 4 اکتبر و همزمان با روز جهانی تاکو، به مشتریان خود تاکو رایگان دهد.

کانادایی‌ها می‌توانند به دو شیوه این کوپن‌های رایگان را دریافت کنند.

ساکنین تورنتو، اسکاربرو و همیلتون می‌توانند تاکو رایگان را از تراک‌های ویژه که با طراحی خاص در سطح شهر تردد دارند، دریافت کنند.

این خودروها هر ساعت با به صدا درآوردن زنگ خاص Taco Bell شهروندان را خبر خواهند کرد. همزمان با این زنگ کاربران آیفون و اندروید کوپن رایگان را از Airdrop و Nearby Share دریافت می‌کنند.

میرا پاتل، مدیر بازاریابی Taco Bell Canada، در اینباره گفت: “ما همیشه می‌خواهیم در روز جهانی تاکو خاطره‌ای خوش را در ذهن دوستداران خود ایجاد کنیم. ما با تبدیل کردن زنگ محبوب خود به یک کوپن صوتی و استفاده از آن در Roaming Bell Tower، نوآوری را با عشق به تاکو ترکیب کرده‌ایم؛ به این ترتیب کانادایی‌ها می‌توانند به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و تعاملی این روز را جشن بگیرند.”

مسئولان Taco Bell برای اطمینان از اینکه همه امکان شرکت در این برنامه را پیدا می‌کنند، یک کد QR نیز بر روی تراک‌ها نمایش می‌دهند تا هرکس با اسکن آن بتواند به کوپن دسترسی پیدا کند.

اگر ساکن دیگر شهرها هستید نیز می‌توانید از خوردن تاکو رایگان لذت ببرید. کوپن‌های رایگان Taco Bell از طریق پلتفرم‌های آنلاین این فست‌فود زنجیره‌ای نیز ارائه می‌شوند.

این کوپن‌ها را می‌توان در تمام شعبه‌های Taco Bell در کشور ارائه داد و به ازای آن یک تاکو گوشت یا لوبیا نرم یا کرانچی میل کرد. البته توجه داشته باشید که کوپن‌ها تنها در تاریخ 4 اکتبر اعتبار دارند.

منبع: Daily Hive