Wednesday, October 16, 2024
17 C
Calgary

بهترین فرصت‌های شغلی موجود در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر می‌خواهید در آخرین ماه‌های سال موقعیت شغلی خود را بهتر کنید، فرصت‌های جذاب بسیاری در کلگری وجود دارند. در این مطلب با برخی از بهترین موقعیت‌های کاری موجود برای ماه اکتبر آشنا می‌شویم.

City of Calgary

شهرداری کلگری هم‌اکنون به دنبال جذب ۷۰ نیروی جدید در بخش‌های مختلف است. برای مشاهده لیست کامل این مشاغل به اینجا مراجعه کنید.

Atco

هلدینگ Atco که در زمینه مهندسی، لجستیک و انرژی فعالیت می‌کند، قصد دارد ۹ نیروی متخصص و تعدادی کارآموز را استخدام کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل موقعیت‌های شغلی به این وب‌سایت مراجعه کنید.

Alberta Health Services

سازمان بهداشت آلبرتا به بیش از ۱۵۰ نیرو در کلگری نیاز دارد که از نیروی خدماتی تا پزشک متخصص را شامل می‌شود. برای مشاهده فهرست کامل این مشاغل به این لینک مراجعه کنید.

Pet Valu

اگر به حیوانات علاقه دارید و می‌خواهید در فضایی پرانرژی کار کنید، فرصت استخدام در  Pet Valu را از دست ندهید. این شرکت در حوزه غذا و اکسسوری حیوانات خانگی فعالیت می‌کند و ۶۰۰ شعبه فعال در سراسر کانادا دارد.

برای کسب اطلاعات به این لینک مراجعه کنید.

Enmax

شرکت Enmax در سه بخش نظارت بر خطوط برق، تولید برق و توزیع انرژی فعالیت می‌کند. آن‌ها هم‌اکنون به شش نیرو ازجمله طراح کامپیوتری و متخصص حسابرسی درون‌سازمانی نیاز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Calgary Sports and Entertainment Corporation

اگر عاشق ورزش و فعالیت‌های فیزیکی هستید، مشاغل Calgary Sports and Entertainment برای شما ایده‌آل هستند. در حال حاضر سیزده فرصت شغلی خالی مانند سرآشپز شیرینی‌پز و هماهنگ‌کننده فعالیت‌های اجتماعی وجود دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

Bath & Body Works

فروشگاه Bath & Body Works در حوزه محصولات مراقبت شخصی و عطر فعالیت می‌کند. آن‌ها هم‌اکنون به دو فروشنده فصلی در شعبه‌های خود نیاز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

Loblaws

فروشگاه مشهور Loblaws محصولات باکیفیت و اقتصادی را عرضه می‌کند و ۳۴ موقعیت شغلی در شعبه‌های خود دارد. اگر می‌خواهید در این فروشگاه مشغول بکار شوید به این لینک مراجعه کنید.

WestJet

شرکت هواپیمایی WestJet در بخش‌های مختلفی چون کادر پرواز، مشاور امنیت و مدیر محصول نیرو استخدام می‌کند. برای مشاهده جزئیات این مشاغل به اینجا مراجعه کنید.

SAIT Polytechnic

موسسه SAIT Polytechnic علاقه‌مندان دنیای فناوری و تجارت را در فضایی جذاب گرد هم آورده است. این موسسه آموزش عالی فرصتی شگفت‌انگیز برای رشد حرفه‌ای را فراهم می‌کند. هم‌اکنون ۲۳ فرصت شغلی در بخش‌هایی چون آموزشی، منابع انسانی و روابط خارجی این سازمان وجود دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی مشاغل موجود به این لینک مراجعه کنید.

Earls

Toronto, Canada – May 16, 2020: Earls sign in downtown Toronto, Earls is an upscale casual dining restaurant and bar.

رستوران زنجیره‌ای Earls با  بیش از ۷۰ شعبه در آمریکای شمالی به نیروی مدیریت شیفت، سرآشپز و سالندار نیاز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

YMCA

انجمن جوانان کانادا که سازمانی خیریه و قعال در حوزه سلامت کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است، به نیروهایی چون مربی کودکان و داور ورزشی نیاز دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی مشاغل موجود به اینجا مراجعه کنید.

Cactus Club

رستوران زنجیره‌ای Cactus Club به پخت غذا با مواد اولیه تازه و محلی شهرت دارد. پس اگر به آشپزی علاقه دارید و می‌خواهید وارد این دنیای شگفت‌انگیز شوید، حتما فرصت‌های شغلی موجود را بررسی کنید.

Bank of Montreal

بانک مونترال از برترین موسسات مالی آمریکای شمالی با بیش از ۱۳ میلیون نفر مشتری است. آن‌ها در حال حاضر  چهارده فرصت شغلی جذاب ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی مشاغل موجود به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive