Wednesday, October 16, 2024
9.3 C
Calgary

بهترین نقاط کلگری برای تماشای چشم‌انداز غروب پاییزی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این روزها باید از آخرین پرتوهای گرم خورشید و مناظر طبیعی نهایت استفاده را ببرید. در این مطلب با بهترین نقاط کلگری برای تماشای چشم‌انداز غروب پاییزی آشنا می‎شویم.

Scotsman’s Hill

یکی از بهترین نقاط کلگری برای تماشای غروب خورشید Scotsman’s Hill نام دارد. چشم‌انداز شهر و زمین‌های استمپید را می‌توان از این نقطه تماشا کرد و عکس‌های اینستاگرامی زیبا گرفت.

The Peace Bridge

Peace Bridge از نقاط نمادین کلگری با معماری شگفت‌انگیز است که فضایی جذاب برای عکاسی دارد. اگر می‌خواهید آسمان صورتی و نارنجی غروب آفتاب را تماشا کنید حتما به این نقطه بروید.

Prince’s Island Park

پارک Prince’s Island در دل کلگری به شما این امکان را می‌دهد تا آسمان زیبا و سرخ‌رنگ غروب پاییزی را در ترکیب با ساختمان‌ها تماشا کنید.

North Glenmore Park

پارک North Glenmore در جنوب Crowchild Trail قرار دارد و بسیاری برای تماشای منظره پانوراما از شهر به آنجا می‌روند. تماشای غروب آفتاب پاییزی در پشت کوه‌ها و Glenmore Reservoir که از این پارک قابل مشاهده است، نفس شما را در سینه حبس می‌کند.

Tom Campbell’s Hill Nature Park

اگر از شلوغی گریزان هستید به پارک Tom Campbell’s Hill بروید. در این پارک می‌توانید علاوه بر عکاسی از ساختمان‌های شهر برخی از بهترین تصاویر طبیعی را نیز ثبت کنید.

Nose Hill Park

پارک Nose Hill در نزدیکی شهر کلگری دیگر گزینه شما است. این پارک شگفت‌انگیز لوکیشنی عالی برای عکاسی از چشم‌اندازهای پاییزی و پیک‌نیک‌ به شمار می‌رود.

Edworthy Park

برای یک عصر پاییزی زیبا و آرام به پارک Edworthy بروید. از اینجا می‌توان چشم‌انداز رودخانه و شهر تماشا و عکس‌های اینستاگرامی ثبت کرد.

منبع: Daily Hive