Thursday, October 17, 2024
2.8 C
Calgary

بهترین شهرهای کانادا برای اشتغال جوانان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در این مطلب با ده شهر برتر کانادا برای اشتغال جوانان آشنا می‌شویم که فرصت‌های کاری بسیار جذاب را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد.

شرکت Youthful Cities در پروژه DEVlab امسال ۳۰ شهر را بر اساس فاکتورهایی که جوانان در محیط زندگی و کار مدنظر قرار می‌دهند، بررسی کرده است.

این معیارها شامل تغییرات اقلیمی، برابری، تنوع فرهنگی، مشاغل مناسب جوانان، آموزش و تحصیلات، دسترسی دیجیتال، اقتصاد شهری، کارآفرینی، هزینه‌های زندگی، حمل‌ونقل و خدمات بهداشت و درمان می‌شوند.

بر اساس این گزارش، شاخص اشتغال شهری به کارفرمایان کمک می‌کند تا نیاز جوانان برای پیشرفت، آینده چندفرهنگی، پویایی و مشارکت را بشناسند. این شاخص نشان می‌دهد که افراد می‌توانند با توجه به درآمد خود هزینه‌ها را مدیریت کرده و بدون تحمل فشار اقتصادی در شهر زندگی و کار کنند.

این گزارش تورنتو را به عنوان بهترین شهر برای اشتغال جوانان انتخاب کرده است. تورنتو در زمینه‌ اقتصاد شهری، دسترسی دیجیتال، خدمات بهداشت و درمان، برابری و تنوع فرهنگی رتبه نخست را دارد. همچنین با برخورداری از صد کتابخانه و فرصت‌های تبادل دانشجویان بین‌المللی در ۴۰ کشور مقام اول را کسب کرده است.

تورنتو با از نظر تعداد استارتاپ، سرمایه‌گذار و شتاب‌دهنده توانسته در بخش روحیه کارآفرینی مقام دوم را بدست آورد.

با این وجود، هزینه‌های بالای زندگی در تورنتو باعث شده تا ۳۲.۵٪ از ساکنین ۳۰٪ از درآمد خود را صرف مسکن کنند.

ونکوور نیز با اقدامات خود در بخش مقابله با تغییرات اقلیمی جایگاه اول را کسب کرده است. همچنین بخاطر برخورداری از سازمان‌های اجتماعی خدمات‌رسان به سیاه‌پوستان و بومیان در زمینه‌های برابری، تنوع جنسی و فرهنگی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

ونکوور با حضور ۳۰ عضو جوان در هیئت مشاوره شهرداری نیز در صدر لیست قرار دارد.

مونترال در جایگاه سوم فهرست در زمینه مشاغل ویژه جوانان در صدر قرار داشته و در بخش مقابله با تغییرات اقلیمی و خدمات بهداشت و درمان در جایگاه دوم جای گرفته است.

کلگری نیز بخاطر تنوع نژادی رده سوم و در بخش تامین مالی استارتاپ‌ها جایگاه چهارم را کسب کرده است.

ده شهر برتر لیست عبارتند از:

  1. تورنتو
  2. ونکوور
  3. مونترال
  4. اتاوا-گتینو
  5. ادمونتون
  6. کلگری
  7. ویکتوریا
  8. کبک
  9. کیچنر – کمبریج – واترلو
  10. سنت کاترینز – نیاگارا

منبع: Daily Hive