Wednesday, October 16, 2024
4.8 C
Calgary

محله‌های کلگری با بیشترین تقاضا برای خرید مسکن

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در سال‌های اخیر تقاضا برای خرید مسکن در کلگری بسیار بالا بوده، اما در این بین برخی محله‌ها بیش از سایرین در کانون توجهات هستند.

بر اساس گزارش وبسایت Wahi، قیمت مسکن در برخی محله‌های کلگری رشد پیدا کرده که نشان از افزایش توجه خریداران به آن‌ها است.

میانگین قیمت مسکن طی سه‌ماهه سوم سال جاری با کاهش ۲ درصدی به ۵۶۱٬۰۰۰ دلار رسیده، اما همچنان نسبت به پارسال افزایش ٪۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین در همین بازه زمانی معاملات بطور میانگین ۴٬۹۲۵ دلار پایین‌تر از رقم پیشنهادی فروشنده انجام شده‌اند.

در سوی دیگر تقاضا در محله‌های Red Carpet و Deer Ridge بالاتر بوده و معاملات به ترتیب ۱۰٬۲۰۰ و ۱۰٬۱۰۰ دلار بالاتر از رقم پیشنهادی انجام شده‌‎اند.

در جایگاه سوم، چهارم و پنجم محله‌های پرطرفدار نیز Vista Heights، Southview و Riverbend با ارقام ۷٬۶۰۰ دلاری، ۶٬۹۰۰ دلاری و ۵٬۱۰۰ دلاری قرار دارند.

بگفته بن‌جی کچن، مدیرعامل Wahi، بازار مسکن کلگری در حال رسیدن به ثبات است. از آنجا که تابستان فصل تعطیلات و سفر است، کاهش معاملات خارج از تصور نیست.

در سه ماهه سوم امسال حدود ۶٬۵۸۵ خانه معامله شده که کاهش ۲۵ درصدی در مقایسه با به پارسال را نشان می‌دهد. فروش زیر قیمت خانه نیز در ۱۹ محله مشاهده شده است.

اگر به دنبال خرید مسکن در کلگری هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این ۱۰ خانه که در حال حاضر به قیمت کمتر از ۵۰۰٬۰۰۰ دلار به فروش می‌روند را بررسی کنید.

منبع: Daily Hive