Monday, October 21, 2024
-2.4 C
Calgary

بهترین فرصت‌های شغلی شهرداری ونکوور با درآمد بالا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شما می‌توانید در شهرداری ونکوور فرصت‌های شغلی جذاب با دستمزدهای بالا را پیدا کنید. در این مطلب با هفت مورد از بهترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

Manager Communications

دستمزد: سالانه ۱۱۱,۱۳۹ تا ۱۳۸,۹۲۴ دلار

شهرداری ونکوور به دنبال استخدام مدیر ارتباطات و تعاملات انتخاباتی است. شما در این شغل مسئول تولید و انتشار محتوا در رسانه‌های دیجیتال و سنتی برای انتخابات شهرداری و دفتر ثبت‌احوال در دوره‌های غیرانتخاباتی هستید. مدرک لیسانس در رشته ارتباطات و هشت سال سابقه کار در یکی از مشاغل مرتبط با رشته شما را واجد شرایط برای استخدام در این موقعیت شغلی می‌کنند.

Journeyperson – Mechanic

دستمزد: ساعتی ۴۷.۱۱ دلار

در حال حاضر شهرداری ونکوور به دنبال استخدام کارشناس خدمات ناوگان و تولید است. همکاری با تیم برای افزایش کیفیت کار و پایبندی به زمان‌بندی در زمینه پشتیبانی از عملیات جزو وظایف شما هستند. شما باید با روش‌ها، مواد و تجهیزات مورد استفاده در صنعت مکانیک آشنایی کامل داشته باشید.

Manager Help Centre Services

دستمزد: سالانه ۱۱۱,۱۳۹ تا ۱۳۸,۹۲۴ دلار

شهرداری ونکوور هم‌اکنون به مدیر میز خدمات نیاز دارد. شما در این موقعیت شغلی مسئول کارکنان، نظارت بر بودجه، خدمات مشتریان و دیگر معیارهای عملکردی بمنظور موفقیت شهرداری هستید. برای استخدام در این شغل مدرک لیسانس علوم کامپیوتر یا مهندسی و هفت سال سابقه کار در حوزه‌های مرتبط را باید ارائه کنید.

Indigenous Recruiter

دستمزد: سالانه ۷۵,۴۱۰ تا ۹۴,۲۵۳ دلار

شما در این نقش مسئولیت حمایت و پیگیری از حقوق بومیان خواهید بود و به توسعه روابط Three Host First Nations، Urban Indigenous، جوامع متیس و اینویت کمک می‌کنید.

Project Manager I

دستمزد: سالانه ۹۷,۰۳۲ تا ۱۲۱,۲۹۴ دلار

هم‌اکنون می‌توانید در دپارتمان مهندسی شهرداری ونکوور استخدام شوید. در این موقعیت شغلی مسئول مدیریت پروژه‌های پیچیده و بین‌دپارتمانی در فضای عمومی هستید که بودجه یک تا چهار میلیون دلاری دارند. داشتن لیسانس رشته‌های مهندسی، معماری یا برنامه‌ریزی و دستکم پنج سال سابقه کار در رشته‌های مرتبط اجباری است.

Social Planner II – Cultural and Social Infrastructure

دستمزد: ساعتی ۵۶.۲۷ تا ۶۶.۵۵ دلار

شهرداری ونکوور به دنبال استخدام برنامه‌ریز اجتماعی است تا مسئول رهبری استراتژی‌های این ارگان در زمینه فرهنگ، مراقبت از کودکان و زیرساخت‌های اجتماعی را بر عهده بگیرد. برای استخدام در این موقعیت شغلی به مدرک تحصیلی در زمینه برنامه‌ریزی شهری، علوم اجتماعی یا رشته‌های مرتبط نیاز دارید.

Social Planning Analyst

دستمزد: ساعتی ۴۲.۰۴ تا ۴۹.۶۵ دلار

شما به عنوان تحلیل‌گر برنامه‌ریزی اجتماعی مسئول پشتیبانی و پیشبرد برنامه‌ها، پروژه‌ها و نوآوری‌های اجتماعی در شهرداری هستید. آگاهی از چالش‌های اجتماعی ونکوور که شامل نابرابری‌های سیستماتیک و مرزهای اجتماعی می‌شوند، برای این شغل الزامی هستند.

منبع: Daily Hive