Monday, October 28, 2024
4.3 C
Calgary

هفت فعالیت سرگرم‌کننده برای روزهای سرد کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با آغاز فصل سرما چاره‌ای جز کنار آمدن با آن نداریم و باید بیشترین استفاده ممکن را از شرایط جدید ببریم. در این مطلب با هفت فعالیت سرگرم‌کننده برای روزهای سرد کلگری آشنا می‌شویم.

کافه‌گردی

اگر به دنبال مکانی گرم و دنج برای فرار از سرما می‌گردید، کافه‌های کلگری بهترین گزینه‌ هستند. پس برای دیدار دوستان و سفارش یک نوشیدنی گرم به یکی از صدها کافه شهر بروید.

رفتن به Telus Spark

در Telus Spark همیشه چیزهای جدید و شگفت‌انگیز را می‌توان پیدا کرد. همچنین شما می‌توانید در برنامه  Spark After Dark که برای بزرگسالان طراحی شده است نیز، شرکت کنید.

ورزش در سالن‌های سرپوشیده

اگر اهل ورزش هستید به سالن‌های سرپوشیده و مجهز شهر بروید. از گلف و تنیس گرفته تا بوکس و دوچرخه‌سواری بی‌ام‌اکس را می‌توان در این مکان‌ها تجربه کرد.

رفتن به رستوران

خوردن غذا در رستوران‌های بی‌نظیر شهر همیشه یک گزینه جذاب است. پس در این روزهای سرد از بودن در کنار عزیزان خود در محیط گرم و خوشمزه رستوران‌های کلگری نهایت لذت را ببرید.

بازدید از Calgary Tower

به Calgary Tower بروید و منظره خیره‌کننده شهر را در محیطی گرم تماشا کنید. همچنین امکان خوردن شام در این مکان بی‌نظیر نیز وجود دارد.

اتاق‌های بازی جذاب

اگر اهل بازی و رقابت هستید به Rec Room یا Activate بروید. ماه آینده یک بخش جدید شامل نخستین گیم‌باکس تعاملی کانادا نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

مطالعه در کتابخانه کلگری

کتابخانه کلگری همیشه مکانی گرم و آرام را برای مطالعه شهروندان فراهم کرده است. شما می‌توانید از فضای کتابخانه استفاده کرده و یا در خانه از دوره‌های آموزشی آنلاین آن بهره‌مند شوید.

منبع: Daily Hive